Gemini Park Bielsko-Biała
Gemini Park Bielsko-Biała

Ponad 20 proc. wzrost obrotów i 8 proc. wzrost odwiedzalności w stosunku do ubiegłego roku, 22 nowe marki i 10 przedłużonych umów –  tak Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje 2017 rok. Funkcjonujący przy centrum Park W Deche odwiedziło 150 proc. więcej klientów niż w roku 2016, co oznacza, że bilety wstępu kupił co trzeci mieszkaniec Bielska-Białej.

Modernizacja = 100 proc. więcej odwiedzających

Od czasu zakończenia ponad trzy lata temu rozbudowy obiektu i wdrożenia nowej strategii marketingowej, rosnące obroty i odwiedzalność to już stały trend w Gemini Park Bielsko-Biała.

– W minionym roku obiekt odwiedziło o 8 proc. więcej klientów niż w 2016, podczas gdy wskaźniki footfall dla całego województwa śląskiego wskazywały na tendencje spadkowe (nawet do – 6 proc.)[1]. W 2017 roku centrum odwiedziło ponad 100 proc. więcej klientów niż przed rozbudową, a obroty najemców, w porównaniu z rokiem 2016, wzrosły o ponad 20 proc. Wszystkie wyniki naszego centrum są znacznie powyżej indeksów ogólnopolskich już od kilku lat, co świadczy o dużym potencjale obiektu – mówi Krzysztof Brączek, Dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

22 nowych najemców

Ubiegły rok był najlepszy nie tylko pod względem footfallu czy obrotów. W 2017 roku w bielskim Gemini wynajęto ponad 4 tys. mkw. powierzchni, umowy najmu podpisało 22 nowych najemców, m.in. marki Sizeer, Bytom, Kubenz, LP Elektronik, Monnari, Good Label, Verona czy Home&Deco. Umowy na kolejne lata przedłużyli również wszyscy dotychczasowi najemcy reprezentujący popularne marki m. in.: KFC, Solar, Diverse, Lee Wrangler, Lodomania, Subway czy Douglas.

– Działalność salonów Good Label oraz Home&Deco w Gemini Park Bielsko-Biała jest owocna, a wyniki bardzo zadowalające. Działania marketingowe, udogodnienia dla klientów, imprezy, promocje organizowane w bielskim centrum oraz funkcjonujący przy obiekcie Park W Deche powodują napływ odwiedzających i w konsekwencji rosnące z miesiąca na miesiąc obroty w naszych salonach. Zdecydowanie otwarcie sklepów Good Label oraz Home&Deco w Gemini Park Bielsko-Biała to była dobra decyzja – mówi, w imieniu prezesa Ryszarda Jabłońskiego, Monika Michorowska, Dyrektor Regionalny, Good Label i Home&Deco

– Zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy najmu w Gemini Park Bielsko-Biała przede wszystkim ze względu na zadowalające wyniki sklepu. Dodatkowymi czynnikami był mix najemców obecnych w obiekcie oraz jego odwiedzalność. Rozwojowy potencjał centrum, które planuje nowe, interesujące inwestycje jest dla nas gwarancją dalszej dobrej współpracy – mówi Alicja Dąbek, Leasing Manager marki Diverse.

Bielskie Gemini centrum rodzinnym

Bielskie Gemini jest postrzegane jako centrum rodzinne nie tylko ze względu na szeroką ofertę skierowaną do najmłodszych konsumentów, komfortowe pokoje dla rodziców z dziećmi, plac zabaw, wypożyczalnię autek dla dzieci czy multimedialne wózki zakupowe dla dzieci. Obiekt wyróżnia także wyjątkowa oferta rozrywkowa i rekreacyjna skierowana do maluchów i ich rodziców – blisko 5 tys. mkw. zalesionego terenu wokół obiektu zajmuje unikatowy ekologiczny park rozrywki W Deche. W 2017 roku obiekt uznany został za najlepszą inwestycję dla dzieci w województwie śląskim i zwyciężył w konkursie „InwestujeMY w dzieci”, organizowanym przez portal Czas Dzieci, promujący najlepsze w Polsce atrakcje dla najmłodszych.

– W 2017 roku w parku W Deche pojawiło się dużo nowych atrakcji, m. in.: 12-metrowy goryl z dwiema zjeżdżalniami i tarasem widokowym, duża łańcuchowa karuzela, cieszące się dużą popularnością stoły do mini krykieta i tor wodny symulujący bieg rzeki. W minionym roku obiekt odwiedziło ponad 51 tys. osób, to blisko 150% więcej niż w 2016, ponad dwukrotnie wzrosły także obroty. Dzięki organizowanym przez centrum akcjom marketingowym w Parku W Deche aż 77 proc. klientów parku skorzystało z oferty handlowej Gemini Park – mówi Anna Dworak, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała. – Planujemy kolejne inwestycje na terenie parku, już na wiosnę powstanie m. in. park trampolin czy największy na Podbeskidziu park linowy – 4 trasy o łącznej powierzchni 800 metrów – dodaje A. Dworak.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta, pomiędzy trzema najważniejszymi arteriami: ul. Partyzantów, Żywiecką i Bora Komorowskiego. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne Czech i Słowacji. Ponad trzy lata temu w Gemini Park Bielsko-Biała zakończyła się rozbudowa. Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. mkw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych. Po przeprowadzonych zmianach Gemini Park w Bielsku-Białej jest pierwszym obiektem handlowym w regionie, w pełni dostosowanym do potrzeb całych rodzin z dziećmi. Cały teren Gemini Park Bielsko-Biała objęty jest bezpłatną siecią Wi-Fi. Parking przy obiekcie wyposażony jest w nowoczesny system ułatwiający zarządzanie ruchem, są miejsca dla motocykli i autokarów oraz pierwsza w regionie stacja ładowania pojazdów elektrycznych.

[1] Źródło: Relndex