starbusks-kawiarnia-amrest
Kawiarnia sieci Starbucks

W 2017 roku Starbucks kontynuował w Polsce swój dynamiczny rozwój. Otwarcie 12 nowych kawiarni, pierwsza lokalizacja w Bydgoszczy i poszerzenie obszaru działań o koncept „Starbucks on the go” to tylko niektóre osiągnięcia marki w minionym roku.

Starbucks jest nominowany do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii F&B Expansion.

Systematycznie otwierając kolejne kawiarnie, marka zakończyła rok z 63 lokalizacjami w Polsce. Oprócz nowych lokali w miastach, w których miłośnicy Starbucks mogli już wcześniej napić się ulubionej kawy, do portfolio marki dołączyła również Bydgoszcz.

W łódzkiej Manufakturze otwarta została największa jak dotychczas kawiarnia sieci w Polsce. Sympatycy wyjątkowej kawy przygotowywanej ze 100% ziaren arabica mogą delektować się jej smakiem na powierzchni 280 mkw. 

Nowy koncept na polskim rynku – „Starbucks on the go”

Jednym z celów realizowanych przez markę w 2017 roku było zwiększenie dostępności swoich produktów. Nowym segmentem działalności w Polsce stał się koncept „Starbucks on the go”. Jest to w pełni wyposażony moduł kawowy składający się ze stylowych mebli wzorowanych na tych, które znajdują się w kawiarniach Starbucks, oraz wysokiej klasy ekspresów do kawy. Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący Goście sieci mogą skosztować swojej ulubionej kawy na wybranych stacjach paliw. Moduł ten jest również dedykowany biurom i hotelom.

Zapowiedź intensywnych działań w 2018

W nadchodzącym roku Starbucks ma w planach konsekwentną rozbudowę swojego portfolio poprzez otwarcie około 20 nowych kawiarni, dotarcie do miłośników najlepszej jakości kawy w nowych miastach, a także dalszy rozwój dotychczasowych projektów. Spółka AmRest, która jest operatorem marki w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija ją nie tylko w Polsce, równolegle prowadzi intensywne działania również na innych rynkach, m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, czy w Rumunii.           

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1550 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 15 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.