Dynamiczny rozwój sieci IKEA został doceniony przez jury Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards, które nominowało ją do nagrody Retailers’ Awards 2018.

– Cieszymy się z nominacji do Retailers’ Awards 2018 w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design. Jest nam niezmiernie miło, że konsekwentnie realizowana strategia rozwoju wielokanałowości jest doceniana przez branżę – mówi dla Retailnet.pl Teresa Teleżyńska, koordynatorka ds. komunikacji korporacyjnej.

Łatwiejszy dostęp

W skład Jury SCF 2018 Exhibition & Awards, które przyznaje nominacje i nagrody wchodzą eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych (CBRE, Colliers, Savills, Cresa, BOiG, Pro Value, JLL, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards.

Zdaniem ekspertów IKEA zasługuje na wyróżnienie w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design z powodu wprowadzania Punktów Obsługi Zamówień w obiektach handlowych, takich jak np. w Parku Handlowym Kalinka w Kaliszu. W planach sieci jest także rozwój znacznie mniejszego konceptu handlowego i wprowadzenie go do centrów handlowych.

– Zgodnie z wizją IKEA chcemy, żeby nasze produkty ułatwiały życie i służyły jak największej liczbie Polaków. Uruchomiliśmy już sprzedaż mebli na telefon i przez internet, rozwijamy sieć sklepów stacjonarnych. A w miastach, w których nie ma sklepu IKEA, otwieramy Punkty Odbioru Zamówień, ułatwiając klientom dostęp do naszych inspiracji – wyjaśnia Teresa Teleżyńska.

IKEA posiada dwa Punkty Odbioru Zamówień: w Opolu w centrum handlowym Turawa Park oraz w Kaliszu w Parku Handlowym Kalinka. Otwieranie Punktów Odbioru Zamówień to kolejny etap realizacji strategii sprzedaży wielokanałowej. Są to miejsca, gdzie klienci mogą odebrać wcześniej zamówione i opłacone w sklepie lub przez internet meble.

Punkty Odbioru Zamówień w Opolu i Kaliszu cieszą się dużą popularnością, między innymi dzięki atrakcyjnej cenie dostawy – 29 zł – niezależnej od ciężaru zamówienia. – W 2018 roku planujemy otworzyć kolejne Punkty Odbioru Zamówień. Dzięki temu coraz więcej Polaków będzie mogło korzystać z mebli i rozwiązań IKEA na co dzień – tłumaczy Barnaba Pyrak, Project Manager ds. wprowadzania nowych kanałów sprzedaży w Polsce.

Meble IKEA można zamawiać przez internet wchodząc na stronę produktu i sprawdzając dostępność dostawy w danej lokalizacji poprzez wpisanie swojego kodu pocztowego, dzwoniąc na Domolinię (22 275 05 75) lub w sklepie IKEA. Więcej szczegółów dotyczących procesu zamówienia znajduje się na stronie www.ikea.pl/przezinternet.

Pozostali nominowani

Poza siecią IKEA, nominowane do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design zostały także Carrefour, CCC, Orsay, Reserved oraz Sephora.

Nagroda zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards już 12 kwietnia 2018 r.