Sklep TXM
Salon firmowy sieci TXM

Spółka TXM w grudniu uruchomiła dwa nowe markety w Ostrołęce oraz w Rawiczu. Tym samym na koniec minionego roku sieć składała się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,4 tys. mkw.

TXM S.A. to największa polska sieć dyskontów odzieżowych, która otwiera markety o powierzchni od 200 mkw. do 400 mkw. z czego powierzchnia sali sprzedaży stanowi na ogół 90 proc. lokalu. Sklepy TXM zlokalizowane są na parterze lub pierwszym piętrze galerii handlowej.

Sklepy TXM znajdują się na terenie całego kraju oraz zagranicą – w Rumunii i na Słowacji. Najczęściej zlokalizowane są w miastach do 50 tys. mieszkańców. TXM prowadzi również sprzedaż internetową przez e-sklep www.txm.pl. W ramach strategii omnichannelowej firma w zeszłym roku wprowadziło nowy program lojalnościowy TXM Family+, który można ściągnąć poprzez aplikacje z Google Play – MyShop.Mobi. Celem programu jest pozyskanie nowych, lojalnych wobec marki klientów.

Sklepy TXM oferują swoim klientom szeroką gamę odzieży oraz innych artykułów tekstylnych i gospodarstwa domowego, w dobrej jakości i w konkurencyjnych cenach. TXM S.A. (wcześniej Adesso S.A.) działa na rynku od 1989 r., od samego początku swojego istnienia działa w branży tekstylnej. TXM S.A. od grudnia 2016 r. jest spółką publiczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

W 2014 roku spółka TXM dołączyła do grona firm międzynarodowych – wtedy to otworzyła pierwsze sklepy w Czechach i na Słowacji, a w grudniu 2015 roku ruszyła z ekspansją na rynku rumuński.