Galeria Kazimierz
Galeria Kazimierz

Właściciel Galerii Kazimierz w tym roku planuje przebudowę placu zabytkowego znajdującego się przed obiektem, a także wprowadza nową kampanię wizerunkową z hasłem „Inspirują nas ludzie”.

– Odnosząc się do obecnych światowych trendów a także powołując się na najnowsze publikacje dotyczące trendów konsumenckich, w 2018 roku postanowiliśmy jeszcze bardziej zbliżyć Galerię Kazimierz z mieszkańcami Krakowa. To właśnie oni tworzą to miejsce, znają je i są jego najlepszymi ambasadorami. W odróżnieniu od konkurencji, w nadchodzącym roku będziemy podkreślać lokalny charakter i wyjątkową atmosferę tego miejsca. Jesteśmy pewni, że zaplanowane na najbliższy rok działania sprawią, iż Galeria Kazimierz będzie nie tylko modnym miejscem zakupów, ale też ulubionym miejscem spotkań i ważnym partnerem lokalnych wydarzeń – mówi Paweł Kotlarski, Dyrektor Galerii Kazimierz.

W ciągu najbliższych miesięcy, w nowej kampanii zobaczymy – Kamilę Mraz (znaną jako blogerka Cammy, młodą, realizującą swoją pasję i pomysł na życie); Dawida Kulika (trzykrotnego Mistrza Polski w biegach na 300, 600 i 800 metrów, od lat trenującego w Krakowie); Beatę Schimscheiner (aktorkę teatralną i telewizyjną); Michała Kościuszko (polskiego kierowcę rajdowego); Annę Stefańczyk (krakowiankę od urodzenia, trenerkę fitness); Joannę Glogazę (blogerkę Styledigger); Sebastiana Wojnara (twórcę kultowych miejsc na krakowskim Kazimierzu, sportowca z zamiłowania); Sarę Kotnowską (młodą, aktywną, bawiąca się modą, córkę projektantki Kasi Kotnowskiej); Jana Pawlika i Giovanni de Santis (dwóch przyjaciół – włoski designer i polski inżynier, tworzą autorskie, rzemieślnicze oświetlenie); Olę i Leona Grzegorzek (lubianą krakowską rodzinę).

Galeria Kazimierz jeszcze bliżej mieszkańców

Nowa kampania wizerunkowa oparta została o obowiązujące trendy, które redefiniują galerie handlowe, już nie tylko jako obiekty handlowe, ale przede wszystkim jako galerie społecznościowe. To właśnie tutaj klienci spędzają coraz więcej czasu, szukając zróżnicowanej oferty rozrywkowej. Takie możliwości oferuje właśnie Galeria Kazimierz – liczne atrakcje dla dzieci (m.in. warsztaty w ramach Małego Kazimierza; nowy, wewnętrzny plac zabaw), strefy dla aktywnych (fitness z basenem czy szkoła tańca), zewnętrzna i wewnętrzna strefa gastronomiczna oraz kino. Galeria jest także organizatorem wielu ciekawych wydarzeń, które niezmiennie cieszą się ogromną popularnością – Mały Kazimierz, Street Food Polska Festival czy spotkania z autorami książek. Oprócz tego jest partnerem wydarzeń, które na stałe wpisały się w życie miasta, takich jak Festiwal Kultury Żydowskiej, Sacrum Profanum czy Wokół Szopki.

Rok pełen zmian

Nowa kampania wizerunkowa, to nie jedyna zmiana jaka w tym roku czeka Galerię Kazimierz. W planie jest także przebudowa placu zabytkowego znajdującego się przed obiektem.

– Chcemy, aby teren zewnętrzny przed Galerią Kazimierz stał się miejscem jeszcze bardziej przyjaznym dla naszych Klientów oraz mieszkańców miasta. Dlatego właśnie zaplanowaliśmy na ten rok jego modernizację. Po zakończonych pracach klienci będą mogli korzystać z szeregu nowych udogodnień, w tym ze strefy wypoczynku, relaksu i animacji, dwóch placów zabaw – dla najmłodszych i tych nieco starszych dzieci, a także kurtyn wodnych. To następny krok do tego, aby Galeria Kazimierz oferowała cały wachlarz usług i możliwości – od zakupów i rozrywki, przez sport oraz spędzanie czasu z najbliższymi – dodaje Paweł Kotlarski.

Galeria Kazimierz Galeria Kazimierz to nowoczesne centrum handlowe, działające od 2005 roku zlokalizowane w historycznym centrum Krakowa, przy ulicy Podgórskiej. Na dwóch poziomach galerii znajduje się ponad 160 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek (m.in. Zara, H&M, Reserved, Empik, Smyk, GoSport, Jatomi Fitness), liczne punkty usługowe i gastronomiczne, multipleks Cinema City z 10 salami kinowymi oraz market Carrefour Premium. Obiekt oferuje prawie 40 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni handlowej i 1500 miejsc parkingowych.

Od 2014 roku właścicielem galerii jest Invesco Real Estate. To pierwsza oraz jedna z czołowych inwestycji IRE w Polsce. Za zarządzanie galerią odpowiedzialna jest firma CBRE.