eObuwie.pl w Magnolia Park
eObuwie.pl w Magnolia Park

Wrocław będzie drugim miastem, w którym eobuwie.pl otworzy sklep stacjonarny. 1 lutego br. marka wzbogaci ofertę Mangolia Park.

– Wraz z początkiem roku wejdziemy z nowym konceptem do Magnolia Park we Wrocławiu. Nasz nowy koncept będzie miał wyjątkowo nowoczesną formę sprzedaży, której do tej pory jeszcze nikt w Europie nie zaproponował. Dla klientów będzie to prawdziwy przełom w doświadczeniu zakupowym – mówi dla Retailnet.pl Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl

Wrocławski sklep eobuwie.pl ma być pełen nowoczesnych rozwiązań usprawniających sprzedaż, które zatrą granicę pomiędzy światami online i offline. W salonie pojawią się  m.in. liczne urządzenia dotykowe, za pośrednictwem których klient będzie mógł złożyć zamówienie wybierając w tysiącach dostępnych produktów.

Dalsza ekspansja

Eobuwie.pl sprzedaż stacjonarną rozpoczęło w 2017 roku otwierając pierwszy sklep w Focus Mall w Zielonej Górze. Sklep wyposażony jest w dziesiątki najnowocześniejszych ekranów multimedialnych, dzięki którym klienci mogą składać zamówienia na specjalnie stworzonej do tego celu aplikacji. Sieć oferuje 40 tys. modeli butów i torebek ponad 450 marek. Wybrane obuwie, które nie jest dostępne w salonie można zmierzyć na miejscu w ciągu 2 godzin od złożonego zamówienia.

– Docelowo planujemy ekspansję sklepów o powierzchni przekraczającej 2 tys. mkw. Chcemy otworzyć po jednym sklepie w kilku, wybranych, największych miastach w Polsce – zapowiedział Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl

Lider sprzedaży

Eobuwie.pl to jeden z liderów sprzedaży markowego obuwie on-line na rynku CEE. Oferuje klientom jedną z najszerszych ofert produktów w Europie. Firma wyznacza nowe standardy w obsłudze klienta. Z centrum logistycznego w Zielonej Górze oferuje dostawę w 24 godziny w Polsce i sąsiednich krajach. W wybranych lokalizacjach uruchamia usługę same-day-delivery.

Firma z sukcesami funkcjonuje na rynku czeskim (eobuv.cz), słowackim (eobuv.sk), niemieckim (eschuhe.de), rumuńskim (epantofi.ro), węgierskim (ecipo.hu), ukraińskim (eobuv.com.ua), bułgarskim (obuvki.bg), litewskim (eavalyne.lt) oraz greckim (epapoutsia.gr). Planuje uruchamiać działalność na kolejnych krajach, uruchamia także sieć stacjonarnych salonów pokazowych w wybranych miastach.