Dealz otwiera pierwsze sklepy w Polsce

Sieć sklepów Dealz, działającą w Irlandii, Francji, Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland, rozpoczyna ekspansję w Polsce. Marka wkrótce otworzy sklep w Kaliszu.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Sieć kontynuuje swoją europejską ekspansję i otwiera dwa pierwsze sklepy w Polsce. Na pierwszą lokalizacje sieć wybrała kaliski park handlowy, gdzie zajmie lokal o powierzchni 460 mkw.

– Polska w dalszym ciągu jest atrakcyjnym rynkiem dla nowych sieci handlowych. Po pierwsze, w porównaniu z rynkami zachodnioeuropejskimi, Polska jest płytkim rynkiem, na którym działa stosunkowo niewielu najemców z poszczególnych branży handlowych. Kolejnym atutem jest 40 milionów mieszkańców, duże miasta, poprawiająca się infrastruktura – to wszystko przyciąga do Polski nowe marki – mówi redakcji Retailnet.pl Szymon Łukasik, Dyrektor Działu Reprezentacji Najemców Handlowych w Cresa Polska. Firma Cresa jest Partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards

Właściciel m.in. Pepco

Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku. Posiada ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 18 tys. pracowników.

Sieć Dealz należy do Grupy PEPKOR Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo – Wschodniej: PEPCO oraz Poundland UK/Dealz Europa Zachodnia. W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, spożywcze, drogeryjne oraz kosmetyczne, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu, w bardzo konkurencyjnych cenach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.