SCF 2018: 4F stawia na stoiska sezonowe

Jury SCF 2018 nie ma wątpliwości, że sieć 4F wykorzystała potencjał sprzedażowy w postaci krótkoterminowych stoisk. Marka została nominowana do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii Pop-up Store.

– W okresie letnim widzimy zwiększony popyt na odzież i akcesoria jakie oferujemy, więc naturalne jest dla nas wyjście do klienta w miejscu, w którym będzie akurat przebywał, w tym przypadku na wakacjach – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

W okresie wiosenno-letnim, czyli czasie najczęstszych urlopów i wypoczynku właściciel marki 4F otwiera kilkadziesiąt sezonowych lokalizacji. Marka doskonale zdaje sobie sprawę, że jest to czas wzrostu zapotrzebowania na wygodną, funkcjonalną odzież, w modnym designie – a takie produkty oferuje właśnie 4F. Tylko w 2017 roku firma otworzyła w sumie 39 stoisk sezonowych na czas letnich wakacji. Sezonowa sprzedaż była prowadzona w nadmorskich miejscowościach oraz kurortach wypoczynkowych. Z każdym rokiem tego typu stoisk przybywa.

Marka 4F posiada obecnie blisko 180 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, w których prowadzi regularną sprzedaż produktów i akcesoriów sportowych przez cały rok.

Nominowani w kategorii Pop-up SCF Retailers’ Awards 2018

Przypomnijmy, nominowane do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii Pop-up Store zostały także marki: Eurofirany i Coccodrillo.

Nagroda zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards już 12 kwietnia 2018 r.

W skład Jury SCF 2018 Exhibition & Awards, które przyznaje nominacje i nagrody wchodzą eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych (CBRE, Colliers, Savills, Cresa, BOIG, Pro Value, JLL, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.