Gastromall ruszył z ekspansją sieci Olimp

Grupa Gastromall realizuje zapowiedziany plan ekspansji na 2018 rok powiększając sieć restauracji Olimp o kolejne lokalizacje. Marka została nominowana przez Jury SCF 2018 do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii F&B Expansion.

Kraków i Katowice to kolejne miasta, w których należąca do Grupy Gastromall sieć Olimp umocni swoją pozycję. Restauracja w stolicy Małopolski otwarta została w styczniu, a już wkrótce sieć wzbogaci ofertę handlową Katowic.

– W tym roku zakładamy otwarcie około 30 nowych lokalizacji dla sieci Olimp, zarówno w Warszawie, jak i w innych dużych miastach. Koniec roku planujemy zamknąć ze 100 restauracjami – mówi dla Retailnet.pl Piotr Niemiec, prezes Grupy Gastromall.

Sieć restauracji Olimp systematycznie się powiększa. 2017 rok marka zakończyła otwarciem 70. lokalizacji, która pojawiła się w stolicy województwa śląskiego. – W całym 2017 roku otworzyliśmy aż 19 lokalizacji pod szyldem Olimp. Ekspansja odbywała się między innymi w takich miastach jak Gorzów Wielkopolski, Gdynia, Swarzędz, Kalisz, czy Warszawa – podsumowuje Piotr Niemiec. W 2016 roku przybyło w sumie 13 nowych restauracji.

Powyżej 70 tys. mieszkańców

Grupa Gastromall to właściciel pięciu marek gastronomicznych, w tym najbardziej rozpoznawalnych: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r.

Zgodnie z przyjętymi założeniami ekspansja sieci Olimp prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw. Ważnym czynnikiem jest to, ile lokalizacji Grupa Gastromall ma już w danym mieście.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.