Media Expert skraca czas dostawy e-zakupów

Sieć Media Expert wynajęła 73 300 mkw. w realizowanym przez Panattoni Central European Logistics Hub. To kolejny krok w ramach prowadzonej strategii konsolidacji mniejszych powierzchni magazynowych w centralny magazyn. Celem jest skrócenie czasu dostaw e-zakupów.

– Sieć Media Expert konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku, rosną zatem wyzwania związane z zapewnieniem skuteczności łańcucha dostaw dla ponad 440 elektromarketów na terenie całego kraju. Walor lokalizacji Central European Logistics Hub w samym centrum Polski jest dla nas kluczowy również w kontekście rozwoju omnichannel oraz internetowego kanału sprzedaży. Chcemy, by dostawy do klientów indywidualnych przebiegały jeszcze sprawniej, a czas pomiędzy włożeniem produktu do wirtualnego koszyka, a jego dostarczeniem pod wskazany adres był możliwie jak najkrótszy – komentuje Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Logistyka omnichannel

Budowa Central European Logistics Hub rozpocznie się w drugim kwartale 2018 roku. Jest to największe w Polsce centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w Łodzi. Inwestycja projektowana na potrzeby Media Expert podzielona zostanie na część magazynową, która zajmie 72 000 mkw. i biurowo-socjalną o powierzchni 1300 mkw.

Z nowego obiektu będzie realizowana dystrybucja zamówień dla sklepów internetowych, a także logistyka produktów do sieci sklepów stacjonarnych firmy. Obiekt zostanie poddany procesowi certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM.

Rosnąca sieć sprzedaży

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi ponad 440 elektromarketów w 340 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 7,5 tys. pracowników.

Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. W 2012 rok sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl