Nowy koncept salonu Giacomo Conti

Giacomo Conti 10 lutego otwiera odnowiony salon w warszawskiej Galerii Blue City. Na powierzchni ponad 110 metrów kwadratowych stanęły nowe meble, gabloty, regały i większe przymierzalnie, a całość utrzymano w odświeżonym, nowoczesnym designie.

W części sklepu wygospodarowano także Strefę Komfortu, aby klienci i osoby im towarzyszące mogły wygodnie „przymierzyć się” do oferty salonu. W strefie tej prowadzone będą również cykliczne konsultacje stylistyczne. Z okazji ponownego otwarcia salon przygotował rabaty i stylowe upominki modowe.

Nowy koncept w całej sieci

Całość nowego wystroju wpisuje się w zmieniony koncept, który marka będzie sukcesywnie wprowadzać we wszystkich swoich salonach, a ma ich w całej Polsce blisko 80 i wciąż otwiera nowe. W samej Warszawie salony Giacomo Conti można znaleźć w galeriach Factory Ursus, Factory Annopol i Złotych Tarasach. Kolejne otwarcie w stolicy planowane jest na połowę marca. Nowy salon mieścić się będzie w Galerii Wola Park.

Przypomnijmy, spółka stawia na ekspansję głównie w centrach i galeriach handlowych. Poszukuje salonów o powierzchni ok. 150 – 200 mkw. w prestiżowych i centrach handlowych na terenie całego kraju.

Giacomo Conti to, inspirowana włoskim designem, polska marka odzieży męskiej oferująca kolekcję biznesową, smart casualową, a także modę ślubną. Oferta firmy jest skierowana do mężczyzn, którzy oczekują modnych krojów marynarek i garniturów. Klienci znajdą tam również obuwie wizytowe oraz dodatki do swoich stylizacji. Nowa kolekcja na sezon wiosna/lato 2018 pojawi się w sprzedaży jeszcze w lutym.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE
Scroll to Top