Wittchen kontynuuje dobrą passę

Spółka Wittchen kolejny miesiąc z kolei zanotowała wysoki wzrost obrotów.

Jak poinformował zarząd spółki Wittchen, wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w segmencie detalicznym za styczeń 2018 roku wyniosła 12,8 mln złotych. Rok wcześniej było to 9,6 mln złotych, zatem wzrost rok do roku wyniósł 34 proc.

Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Łączne przychody spółki Wittchen we wszystkich segmentach sprzedaży wyniosły w tym okresie 14,3 mln złotych, wobec 10,8 mln w ubiegłym roku. Wzrost przychodów wyniósł zatem w styczniu 32 procent.

Przypomnijmy, że sprzedaż w segmencie detalicznym za grudzień 2017 roku wyniosła 28,8 mln złotych. Rok wcześniej było to 23,2 mln złotych, zatem wzrost rok do roku wyniósł 24 proc. Narastająco w okresie styczeń-grudzień 2017 roku przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym wyniosły 168,6 mln złotych, o 30 proc. więcej niż przed rokiem.

Łączenie spółek

Wittchen S.A. planuje połączenie ze spółką Wittchen Premium sp. z o.o. (Spółka Przejmowana). Powodem połączenia jest realizacja strategii Wittchen S.A. oraz względy ekonomiczne.

O swojej decyzji Wittchen S.A. poinformował 31 stycznia br. w raporcie. Jak wyjaśnia spółka, połączenie przeprowadzane jest w związku z zakończeniem unifikacji procesów sprzedażowych w lokalizacjach prowadzonych poprzednio pod marką Wittchen oraz pod marką VIP Collection oraz w związku z działaniami prowadzącymi do integracji procesów logistycznych i sprzedażowych wspierających rozwój zagraniczny w Wittchen S.A. Dzięki planowanemu połączeniu uproszczeniu ulegnie struktura organizacyjna Grupy Kapitałowej Wittchen S.A. oraz zwiększy się jej efektywność działania. Połączenie spowoduje też ograniczenie kosztów zarządzania, kosztów administracyjnych i operacyjnych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.