sugerfree-pop-up
Pop-up store marki Sugerfree w Posnanii

Strategia Grupy HubStyle, właściciela marek Sugarfree i Cardio Bunny, poza rozwojem sprzedaży w kanale e-commerce uwzględnia także otwieranie kolejnych punktów stacjonarnych.

– Pierwszy showroom otworzyliśmy w 2015 r. w Warszawie dla marki Sugarfree, a jego dobre wyniki wypłynęły na naszą decyzję o otwarciu w grudniu 2016 roku flagowego multibrandowego showroomu dla marek Cardio Bunny i Sugarfree. W między czasie, w październiku 2016 roku, otworzyliśmy kolejny w poznańskiej galerii Posnania (marka Sugarfree). Cieszą się one dużym zainteresowaniem i istotnie wspierają sprzedaż sklepu internetowego w danym regionie, dlatego w przyszłości chcemy prowadzić więcej takich punktów. Na tym etapie to tylko długoterminowy plan, kierunek rozwoju, a nie zapowiedź szybkiego uruchomienia kolejnych salonów. Obecnie planujemy zmiany w naszym poznańskim salonie, który przejdzie odświeżenie i pojawi się w nowym miejscu – informują redakcję Retailnet.pl przedstawiciele spółki.

E-commerce priorytetem

Podstawowym kanałem sprzedaży marek HubStyle jest e-commerce. Firma posiada w tym zakresie know-how i doświadczenie, które skutecznie wykorzystała budując marki Sugarfree i Cardio Bunny.

– Wciąż widzimy duży potencjał w rozwoju sprzedaży internetowej i skupiamy się na poprawie efektywności tego kanału sprzedaży. Na przełomie listopada i grudnia uruchomiliśmy sklep internetowy w oparciu o własne rozwiązania technologiczne. Co umożliwia nam szybsze i skuteczniejsze wprowadzanie nowe funkcjonalności oraz lepszą analizę preferencji użytkowników – komentują przedstawiciele HubStyle. 

Firma rozwija także współpracę z innymi graczami na rynku. W drugiej połowie 2017 r. HubStyle rozpoczął współpracę z OTCF, właścicielem marki 4F i salonów 4Faces, w ramach której produkty Cardio Bunny dostępne są w wybranych sklepach 4Faces.

Wyniki sprzedaży

Grupa HubStyle osiągnąła w styczniu 2018 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 1,3 mln zł. Sprzedaż w segmencie odzieżowym wyniosła 0,7 mln zł, a w segmencie usług dla e‑commerce 0,6 mln zł.

– W styczniu przeprowadziliśmy udane akcje promocyjne, które przełożyły się na wzrost zainteresowania naszych klientek. Kontynuujemy prace związane z poprawą efektywności kanałów sprzedaży i widzimy już pierwsze ich efekty. Obecnie skupiamy się na rozwoju sklepu internetowego zbudowanego na własnej platformie, dzięki czemu w najbliższym czasie udostępnimy użytkownikom nowe funkcjonalności – powiedział Wojciech Czernecki Prezes HubStyle.

Segment odzieży, do którego zaliczają się popularne kobiece marki Sugarfree oraz Cardio Bunny, osiągnął w styczniu sprzedaż w wysokości 0,7 mln zł. Co oznacza spadek o 39 proc. wobec stycznia 2017 r., kiedy sprzedaż segmentu wyniosła 1,2 mln zł. Segment e-commerce, do którego zalicza się Sales Intelligence – multikanałowy dostawca ruchu zakupowego dla e-commerce, wypracował w styczniu przychody w wysokości 0,6 mln zł.