Iperfumy.pl by Notino z dwoma nowymi lokalizacjami w centrach handlowych

Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu i Blue City w Warszawie to dwie kolejne galerie, w których klienci będą mogli zrobić zakupy w stacjonarnych sklepach marki Iperfumy.pl by Notino.

Do tej pory ta największa perfumeria internetowa w Europie Środkowo-Wschodniej uruchomiła dwa salony w centrach handlowych: w Posnanii i krakowskiej Bonarce.

Klienci zamawiający produkty w internetowej perfumerii mogą dodatkowo odebrać swoje zamówienia w dwóch punktach stacjonarnych zlokalizowanych w Warszawie (pełni również funkcję sklepu) oraz Krakowie.

Ekspansja w centrach handlowych

9 lutego ruszył kolejny sklep w galerii handlowej. Zlokalizowany jest w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. – To wyjątkowe miejsce, w którym łączymy świat wirtualny ze światem rzeczywistym. Tu możesz zrobić zakupy, odebrać swoje internetowe zamówienie, a także skorzystać z porad naszych konsultantów i przetestować perfumy i kosmetyki najlepszych marek – przekonują przedstawiciele marki.

Nowo otwarty salon we Wrocławiu to nie jedyna inwestycja w rozwój sieci stacjonarnej. Jeszcze w lutym ruszyć ma kolejny salon, który będzie znajdował się w Blue City w Warszawie. – Dla polskich konsumentów otwarcie stacjonarnych perfumerii wpłynie na uwiarygodnienie marki. Wielu klientów cały czas jeszcze ma obawy przed zakupami online, w szczególności dotyczy to kategorii perfum. W stacjonarnym salonie każdy będzie mógł przetestować naszą ofertę, a nawet sięgnąć po perfumy, których wcześniej nie miał odwagi zamówić online – podkreśla Dagmara Brzezińska-Marcu, Country Manager.  

Showroom i click&collect w jednym

Pierwszy salon stacjonarny powstał w połowie listopada 2017 roku w centrum handlowym Posnania. Salon o powierzchni ponad 240 mkw. łączy w sobie sklep i showroom. Perfumeria wyposażona jest w multimedialne rozwiązania, takie jak wielkoformatowe plazmy, na których wyświetlają się treści promocyjne oraz edukacyjne. Klienci mogą skorzystać także z tabletów oraz darmowego wi-fi. Z myślą o kobietach zaprojektowano specjalną strefę make-up bar, gdzie można przetestować nowości makijażowe.

Na początku grudnia ruszył podobny salon zlokalizowany w Bonarka City Center. Krakowska perfumeria ma 212 mkw. powierzchni.

W założeniu salon stacjonarny ma pełnić funkcję nie tylko punktu odbioru internetowych zamówień w ramach usługi click&collect, ale również showroomu w którym można przetestować wybrany zapach lub skorzystać z porad profesjonalnych konsultantek. W salonie stacjonarnym każdy będzie mógł poznać pełną ofertę sklepu, a następnie dokonać zakupu. Ceny w punktach stacjonarnych są identyczne jak online.

Perfumeria internetowa Iperfumy.pl działa na rynku od 2004 roku. Obecnie firma Notino s.r.o. prowadzi największą sieć perfumerii internetowych w Europie Środkowej. Firma działa w 14 krajach. Rocznie obsługuje w tych krajach setki tysięcy klientów. We wszystkich krajach zajmuje czołową pozycję jeśli chodzi o obroty i ilość obsłużonych klientów. Wartość spółki szacowana jest obecnie na blisko 50 mln euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl