Salon Jeta
Salon Jeta

Sieć Jeta oferująca artykuły wyposażenia wnętrz już 1 marca 2018 roku otworzy swój salon w centrum handlowym Marywilska w Warszawie. Jak zapowiada prezes Jeta, spółka jest zainteresowana lokalizacjami w centrach handlowych.

Sklep w CH Wodny Park Handlowy to jeden z pierwszych salonów Jeta w centrum handlowym. Obecnie sieć Jeta tworzy 16 sklepów firmowych.

–  Jesteśmy zainteresowani centrami handlowymi o profilu dom i ogród. Duże nasycenie rynku centrami o podłożu branży spożywczej, odzieżowej czy obuwniczej powoduje, że inwestorzy coraz częściej zaczynają spoglądać w naszą branże co nas ogromnie cieszy. By w pełni zaprezentować ofertę salonów łazienkowych Jeta potrzebujemy około 400 mkw. – mówi dla Retailnet Maciej Świątek, Prezes zarządu Jeta sp. z o.o.

Ekspansja sieci Jeta w oparciu o system franczyzowy

Na powierzchni około 500 mkw. w CH Wodny Park Handlowy salon łazienkowy Jeta zaprezentuje najnowsze formaty i wzory, takich marek jak Tubądzin, Paradyż, Ceramstic, czy Cerrad. Dopełnieniem oferty będzie ekspozycja produktów marki Radaway, Marmorin i Deftrans. W nowym salonie klient Jeta otrzyma także możliwość wykonania bezpłatnej wizualizacji swoje łazienki przez specjalistów. Dzięki czemu zyska pewność, na początkowym etapie remontu, że wybór artykułów do wykończenia wnętrz jest zgodny z jego oczekiwaniami.

Marka Jeta jest obecna na polskim rynku od roku 1990 i jest firmą rodzinną. Sieć aspiruje do bycia jednym z liderów w branży wyposażenia wnętrz w specjalizacji łazienek. Salon warszawski będzie kolejnym punktem, gdzie klient detaliczny i inwestycyjny będzie mógł dokonać wyboru w bogatym portfelu produktów łazienkowych firmy. Salon Jeta Warszawa to 17. salon firmowy. Firma Jeta powiększa się także dzięki aktywnej polityce handlowej w zakresie sprzedaży własnej licencji na prowadzenie salonów łazienkowych.