Neinver: stabilny wzrost sprzedaży oraz liczby klientów

scf-2018-exhibition-awards-neinver-wystawca

Centra Factory Outlets i Futura Park, zarządzane przez Neinver, zanotowały 4 proc. wzrost sprzedaży w 2017 roku. Popularne outlety zlokalizowane są w dwóch warszawskich dzielnicach – Factory Ursus i Annopol, a także w Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie. Firma Neinver jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

W ubiegłym roku, centra Neinver w pięciu polskich miastach odwiedziło łącznie 16,8 mln klientów, dając łączny wzrost na poziomie ponad 3 proc. Poziom komercjalizacji w obiektach sięga 100 proc.

Neinver jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

– Doświadczenia Neinver na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i  strategiczne zarządzanie portfolio marek. Bez wątpienia, efektem takiego podejścia jest stabilny wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletach Factory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych – podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Grupa Neinver zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku Neinver obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – Factory Ursus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

Factory rozwija ofertę i przyciąga nowych klientów

Centra Factory w minionym roku odwiedziło 12,4 mln klientów. Sprzedaż wzrosła o 5 proc.

– W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonów premium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy Tommy Hilfiger. Unowocześniamy wnętrza centrów Factory i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie Factory, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz minikino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety Factory wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.