Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy

Marka biżuteryjna By Dziubeka dołącza do grona najemców tyskiego Gemini. Salon o powierzchni 30 mkw. poszerzy ofertę jubilerską obiektu, dołączając do takich marek jak m. in. Apart, W.Kruk, czy Yes.

Gemini Holding jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

– Jesteśmy polską marką z siedzibą w Tychach, dlatego też niezmiernie cieszymy się, że otworzymy swój nowy salon w powstającym w naszym mieście, nowoczesnym centrum handlowym. Gemini Park Tychy to świetna lokalizacja i dobrze skomponowana oferta handlowa, co z pewnością przełoży się na dużą odwiedzalność obiektu i wysokie obroty najemców. Oferta marki By Dziubeka to oryginalne naszyjniki, bransoletki, kolczyki, wisiory i eleganckie broszki. Biżuteria do noszenia na co dzień i na wieczorne wyjścia – mówi Tomasz Dziubek, Dyrektor Zarządzający By Dziubeka.

– W branży jubilerskiej w Polsce prym wiodą lokalne, w większości rodzinne firmy, które osiągają bardzo dobre wyniki sprzedażowe i nie obawiają się zagranicznej konkurencji. Dlatego też w tyskim Gemini stawiamy na cenione polskie marki, nie tylko te największe jak Apart, Yes czy W.Kruk, ale także nieco mniejsze, lecz prężnie rozwijające się, jak właśnie By Dziubeka – komentuje Tomasz Misztalewski, Dyrektor Gemini Park Tychy.

Firma By Dziubeka istnieje od 2006 r. Jej nazwa wzięła się od imienia i nazwiska właścicielki – Anny Dziubek – głównej projektantki biżuterii i dyrektora artystycznego. Co roku na mapie galerii handlowych Polski przybywa stoisk firmowych marki. Firma posiada także sieć punktów franczyzowych. Biżuteria By Dziubeka eksportowana jest do wielu krajów Unii Europejskiej, Rosji, Serbii, Czarnogóry, Ameryki i Australii, Azerbejdżanu.

Oferta handlowa Gemini Park Tychy

W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, H&M, TK Maxx, Big Star, Diverse, 4F, Martes Sport, Good Label, Silesia Jeans, Street Style, Smyk, Coccodrillo, KiK, Pepco, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, Ryłko, CCC, Deichmann, Triumph, Gatta, Apart, W.Kruk, Yes, Swiss, Time Trend, Q&Q, Inglot, Ziaja, Rossmann, Hebe, Empik, Księgarnie Świat Książki, Kolporter, delikatesy Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Komfort, Komfort Łazienki, Home&Deco. Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. KFC, McDonald’s, restauracja Olimp, Companeros, Lodomania czy Kebab by Olimp. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, Tui, Itaka, Coral Travel Wezyr Holidays, optyk Lucky Look oraz Vision Express, Orange, T-Mobile, Play, Plus, Smart Connect, E-Smoking World, Pralnia Wicher, Myjnia Samochodowa. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. sieć klubów fitness Fabryka Formy. Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.

Gemini Park Tychy: w przygotowaniu do otwarcia

Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy