Sieć supermarketów Spar rozszerza swoją sieć sklepów. Pod koniec lutego br. Spar otwarty zostanie w Mysłowicach.

Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 250 punktów detalicznych w formatach Supermarket, Eurospar i Express. Na świecie Spar jest największą siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy marki funkcjonują w 44 krajach na 4 kontynentach. Ponad 13 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

Najnowszy sklep pod marką Spar otwarty zostanie w mysłowickim parku handlowym, gdzie zajmie powierzchnię 1,193 tys. mkw. Otwarcie zaplanowano na koniec lutego.

Nowy wystrój

Spar Polska działa od 1996 roku, a od 2010 roku należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju – Grupy Kapitałowej Bać-Pol, opartej w 100 proc. na polskim kapitale.

Z początkiem nowego roku Spar Polska wdraża zmiany standardu elementów wystroju wewnątrz nowych sklepów sieci. Decyzję poprzedziły testy koncepcji w sklepach w Krakowie.

Po pozytywnym odbiorze zarówno przez klientów, jak i franczyzobiorców zapadła decyzja zastosowania nowości dla odświeżanych i nowo otwieranych sklepów. Finalny kształt zmian elementów wystroju jest wynikiem wspólnej pracy ze Spar International. W celu optycznego powiększenia przestrzeni sklepu zastosowane zostały jaśniejsze blendy nad regałami. Zwiększone zostały również oznakowania graficzne działów. Zmieniono oznakowanie tekstowe działów poprzez zastosowanie czarnego koloru, dającego większy kontrast z jasną blendą oraz wprowadzenie nowej czcionki, spójnej z linią komunikacji „Moja okolica, mój Spar”. Dodatkowo mocniej wyróżnione zostały tzw. końcówki promocyjne, aby lepiej zwrócić uwagę na te strefy w sklepie.