SCF 2018: prawdziwa ofensywa nowych produktów Event World

Event World

– 11 marca wszyscy obudzimy się w nowej rzeczywistości i trzeba będzie nauczyć się w niej żyć i pracować. Event World jak każdy w branży przygotowuje rozwiązania, które zapewnią że wbrew obawom nowe ograniczenia w niedzielnym handlu nie spowodują katastrofy, a w optymistycznej wersji nawet uda się je przekuć w sukces firmy w 2018 roku – mówi dla Retailnet.pl Grzegorz Motak, CEO Event World. Firma jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards

– Obecnie zbieramy informacje od naszych klientów, analizujemy je i dostosowujemy naszą ofertę do planowanych działań centrów handlowych – mówi Grzegorz Motak. – Zapowiada się arcyciekawa partia szachów pomiędzy zarządcami, a każdy z nich ma swoje rozwiązanie na zamknięte niedziele. Nie chcemy biernie przyglądać się tej rozgrywce, ale aktywnie włączyć się w kreowanie nowych trendów eventowych uwzględniając w nich nową rzeczywistość – dodaje.

W związku z tym rok 2018 to nie tylko kontynuacja i rozwój propozycji eventowych obecnych już w ofercie, ale prawdziwa ofensywa nowych produktów. Dotychczasowe formy eventów mogą okazać się nieaktualne, dlatego Event World skupiło się na uzupełnieniu oferty o eventy jednodniowe – dedykowane dla pojedynczych sobót oraz eventy tygodniowe i dłuższe, na które wolne niedziele mają mniejszy wpływ.

Biznes licencyjny

Do najważniejszych wydarzeń 2018 należy zaliczyć rozpoczęcie współpracy z Monolith Films, która w 2018 roku da firmie dostęp do najpopularniejszych i najnowszych licencji. Pierwszym owocem nowej współpracy jest seria jednodniowych eventów promujących film “Pszczółka Maja Miodowe Igrzyska”.

Jest to spójne z kierunkiem rozwoju agencji obranym już kilka lat temu przez właściciela. Event World zmierza do celu, jakim jest znaczny rozwój działu licencyjnego oraz wprowadzenie swoich produktów poza granice Polski.

– W Event World wierzymy, że biznes licencyjny jest najlepszą drogą rozwoju dla naszej marki, dlatego cały czas dążymy do rozszerzania oferty eventów licencyjnych. Na ten rok planujemy zakup kolejnych praw, co powinno umocnić naszą silną pozycję jednego z liderów branży – mówi Grzegorz Motak, CEO Event World.

Włączanie do oferty nowych produktów licencyjnych nie oznacza, że Event World nie pracuje nad rozwojem w innych kierunkach. W nowym roku pojawi się kilka bardzo ciekawych propozycji zarówno prosprzedażowych, frekwencyjnych, jak i edukacyjnych.

– Edukacja podczas eventu jest coraz silniejszym trendem. Widzimy to i nasza oferta w tym roku będzie zawierała kilka propozycji właśnie o takim charakterze – mówi Grzegorz Motak. – Wszystko jednak zweryfikuje rynek i dopiero za kilka miesięcy będziemy mogli ocenić, kto w tej rozgrywce wygra, dlatego gwałtowne ruchy też nie są wskazane. Jedno jest pewne: 11 marca wszyscy odpoczywamy – podsumowuje.

Całość nowej oferty Event World będzie zaprezentowana podczas wiosennej edycji SCF. na stoisku nr 1.6.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn