Gastromall nie ustaje z ekspansją swoich konceptów

Grupa Gastromall kontynuuje dynamiczną ekspansję swoich restauracji otwierając nowe lokalizacje. Przybywa lokali pod szyldami Olimp, Like Thai, Lovit oraz Companeros. The Foodies.

Marzec jest kolejnym intensywnym miesiącem dla Grupy Gastromall. Nowe restauracje pojawią się między innymi w Katowicach, Płocku i Krakowie. – 3 marca br. otworzymy restaurację Olimp w Silesia Business Park, a 10 marca wejdziemy do Galerii Wisła w Płocku z dwoma konceptami – Olimp i Like Thai – mówi dla Retailnet.pl  Paweł Nawrot, dyrektor ds. ekspansji w Olimp Restauracje.

Również w marcu marka Olimp wzbogaci ofertę restauracyjną Futura Park Kraków, gdzie początkiem miesiąca powita pierwszych klientów. Z kolei na koniec marca zaplanowane jest otwarcie drugiego na terenie tego obiektu konceptu. Tym razem będzie to restauracja Lovit.

Grupa Gastromall równolegle rozwija też pozostałe brandy. W ostatnim czasie, bo 5 lutego otwarta została restauracja Companeros. The Foodies w Galerii Warmińskiej.

Od 60 do 600 mkw.

Grupa Gastromall to właściciel pięciu marek gastronomicznych, w tym najbardziej rozpoznawalnych: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r.

Zgodnie z przyjętymi założeniami ekspansja sieci Olimp prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw. Ważnym czynnikiem jest to, ile lokalizacji Grupa Gastromall ma już w danym mieście.

Marka Olimp została nominowana przez Jury SCF 2018 do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii F&B Expansion. W tej kategorii nominowani zostali także Starbucks oraz Green Caffe Nero.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.