Centrum Wina rozwija sieć sprzedaży

Sieć Centrum Wina otwiera swój 26. sklep w Polsce i trzeci w Krakowie. – Jesteśmy tam, gdzie domagają się tego klienci. Podążamy za rozwojem rynku wina – mówi Robert Ogór, prezes Ambra S.A.

– Wino popularyzuje się, a jednocześnie konsumenci coraz chętniej sięgają po wina droższe. Potencjał sieci Centrum Wina rozszerza się więc społecznie i geograficznie. Dwa nasze sklepy w Krakowie to już dzisiaj za mało – dodaje Robert Ogór.

Nowy sklep Centrum Wina zostanie otwarty 23 lutego w krakowskim Centrum Handlowym Serenada. Na 28 mkw. znajdzie się 500 win i 100 whisky z całego świata.

– Wspieramy konsumentów w zamiłowaniu do wina – mówi Marek Rawicki, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej Ambra S.A. – Obserwując rozwój rynku winiarskiego i rozumiejąc potrzeby konsumentów tak komponujemy ofertę Centrum Wina, by sprostała oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów i tych, którzy właśnie teraz rozpoczynają swoją przygodę ze światem wina. Chcemy im zapewnić maksymalną wygodę i ułatwić dostęp do wina oraz whisky.

Ambra przyspiesza z rozwojem sieci sklepów Centrum Wina

W ciągu ostatniej dekady wokół Centrum Wina powstała największa w Polsce winiarska społeczność. Program Kocham Wino ma już ponad 130 tys. uczestników. Przybywa też miast, w których sklepy Centrum Wina znajdują już dla siebie konsumentów i popyt na fine wines. Jeszcze w tym roku Ambra S.A. planuje otworzyć kolejne sklepy Centrum Wina m.in. w Forum Gdańsk i we Wrocławiu. Myśli też o mniejszych miejscowościach.

– Przyśpieszenie otwarć jest zgodne z koniunkturą, awansem społecznym i rosnącym znaczeniem wina w naszym życiu. Duże aglomeracje takie jak Kraków czy Gdańsk zwiększają swój potencjał zakupowy, a nowe mniejsze miasta, gdzie również rosną dochody, właśnie wchodzą w strefę rynku wina, dość szybko nadrabiając dystans do Warszawy – podkreśla Prezes Ambra S.A. – Takimi dobrymi wzorcami są dla nas sklepy Centrum Wina w Bydgoszczy i Lublinie. Chcemy szerzej docierać do konsumentów w średnich miastach. Naszą ambicją jest zaproponowanie im pełnego wyboru dobrych win. Tak postrzegamy swoją misję rozwoju kultury wina w Polsce.

Ambra S.A. jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win. W czerwcu 2005 r. zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dostarcza produkty do sklepów, sieci handlowych i hurtowni. Pod szyldem Centrum Wina prowadzi sieć 26 specjalistycznych sklepów, oferujących kilkaset gatunków win z ponad 50 regionów z całego świata oraz obsługuje ponad 2 tys. restauracji. Sklepy Centrum Wina zlokalizowane są głównie w najlepszych galeriach handlowych największych polskich miast.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.