Tatuum rozwija sieć sprzedaży

Polska marka Tatuum konsekwentnie rozwija stacjonarną sieć sprzedaży. Wkrótce sieć wzbogaci ofertę modową centrum handlowego w Swarzędzu.

Sklep Tatuum w Swarzędzu będzie pierwszym salonem marki w tym mieście. Na powierzchni 86 mkw. klienci znajdą odzież i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn, w dwóch głównych kolekcjach: casualowej i wieczorowej. Marka określa swój styl jako klasyczną elegancję, złamaną sportowym luzem.

Tatuum to polska marka, która z sukcesem funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Salon Tatuum w centrum handlowym w Swarzędzu zostanie otwarty w II kwartale. bieżącego roku.

Ponad 80 salonów

– Nasze sieć liczy obecnie 81 salonów firmowych, z czego 72 zlokalizowane są w Polsce, 4 w Czechach oraz 5 na Węgrzech – informują przedstawiciele sieci Tatuum. – W centrum naszej uwagi od zawsze stawiamy klientów i ich potrzeby. To co ich łączy, niezależnie od wieku, to dobry styl i potrzeba komfortu, które są da nich naturalne i oczywiste.

Salony pod marką Tatuum zlokalizowane są w największych miastach w kraju m.in. w Warszawie (12 lokalizacji), Wrocławiu (2 lokalizacje), Gdańsku (3 lokalizacje), Łodzi (5 lokalizacji) oraz Szczecinie (3 lokalizacje). Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 150 mkw.

Marka prowadzi także sprzedaż internetową. E-sklep dostępny jest pod adresem www.tatuum.com/pl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl