Siła personalizacji, czyli event szyty na miarę

Event World

Każdy z nas jest jednostką indywidualną. W dobie masowych produkcji, jej przyspieszania i obniżania kosztów trudno nam jednak ten indywidualizm zachować. Mamy takie same telefony, nosimy te same ubrania, śpimy w takich samych łóżkach. Każdy jednak ma potrzebę zaznaczenia swojego własnego ja. Szukamy więc niszowych producentów lub sami stajemy się projektantami pojedynczych sztuk produktów. Jednak przedmiot produkowany indywidualnie to często luksus, na który nie każdy może sobie pozwolić.

Międzynarodowe koncerny widzą tę potrzebę i wykorzystują ją do przyciągnięcia uwagi klienta do swojego produktu. Każdy chyba pamięta kolejki po puszkę Coca-Coli z własnym napisem. Mogliśmy też stać się właścicielem wyjątkowego słoika Nutelli czy zdobyć dla znajomego wyjątkową butelkę piwa. Personalizację widać też w marketingu, a targetowanie reklam i trafianie do indywidualnych odbiorów stało się głównym trendem rynku reklamowego.

Wysoka przepustowość

Agencja Event World zauważyła trend personalizacji produktów i w odpowiedzi również stworzyła produkt, który pozwala klientom galerii wyróżnić się z tłumu. Kolejki podczas eventu „Fabryka Gadżetów” świadczą, że Event World trafiło w dziesiątkę.

Podczas eventu klient otrzymuje setki grafik, z których może wybrać te z którymi utożsamia się najmocniej, dodać do tego swój hasztag i po chwili odebrać wyjątkowy prezent od galerii.

Kluczem sukcesu jest czas oczekiwania na gotowy gadżet, który zazwyczaj nie przekracza 5 minut. Dzięki temu Event World jest jedyną agencją w Polsce, która zbudowała event oparty na personalizacji zachowując przy tym bardzo wysoką przepustowość – do 1 tys. rozdanych gadżetów dziennie.

Ogranicza nas jedynie wyobraźnia

Event World przygotowuje fabrykę pod konkretne wydarzenia dostosowując do nich nie tylko dostępne grafiki czy zewnętrzny wygląd samej fabryki, ale również proponując gadżety charakterystyczne dla danego tematu. Mamy więc kubki z sercem na walentynki, skarpety na prezenty w mikołajki, bidony na wakacje i plecaki na powrót do szkoły. Łącznie w katalogu znajduje się 3 tys. gadżetów oraz nieskończona ilość projektów ograniczona jedynie wyobraźnią klientów.

Każdy przedmiot otrzymuje też logo galerii, więc wartością dodaną do eventu jest budowanie świadomości marki galerii wśród swoich klientów.

Agencja cały czas pracuje nad nowymi odsłonami fabryki, i tak w najbliższych miesiącach do oferty dołączy fabryka pluszowych misiów. Wierzy, że projekt fabryk będzie rósł w siłę i rozwijał się tak samo szybko jak rozwija się sam trend personalizacji.

Posiadanie patentu na tę imprezę pozwala agencji na zachowanie statusu jedynego dostawcy tej imprezy w kraju. Fabryka będzie jedną z atrakcji dostępnych na stoisku Event World podczas Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

Autorem tekstu jest Grzegorz Motak, CEO Event World 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY