SCF 2018: CCC powalczy o dwie nagrody

SCF Retailers Awards, nominacja dla CCC

Kilkunastoosobowe Jury konkursu SCF 2018 Exhibition & Awards doceniło polską markę za nowy koncept salonów oraz dynamiczną ekspansję w Polsce i za granicą, a także za obecność marki w obiektach handlowych wszystkich formatów.

Nominacja CCC w kategorii Retailer of The Year

Jury konkursu SCF 2018 Exhibition & Awards postanowiło w tym roku o przyznaniu nominacji dla CCC także w kategorii Retailer of The Year. Tu brano pod uwagę przede wszystkim przyrost nowej powierzchni handlowej. Spółka CCC na koniec 2017 roku miała 545 tys. mkw. Powierzchni handlowej, co oznacza wzrost o 19 proc. rdr, a na koniec 2018 roku powierzchnia sieci, jak zapowiada zarząd, powiększy się do ok. 655 tys. mkw. Wydatki inwestycyjne grupy w 2017 roku łącznie wyniosły ok. 150 mln zł.

CCC S.A. jest największym producentem obuwia i najszybciej rosnącą spółką obuwniczą w Europie. Obecnie Grupa CCC posiada blisko 900 salonów w 16 krajach (w tym ok. 450 salonów w Polsce), o łącznej powierzchni sprzedaży 500 tys. mkw. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 tys. pracowników i rocznie sprzedaje blisko 40 mln par obuwia. CCC ma salony własne w Polsce, Węgrzech, Słowacji, Czechach, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Bułgarii, Niemczech, Serbii, Rosji, Łotwie, Litwie, Ukrainie, Rumunii i Estonii.

Nominacja CCC w kategorii New Retail Concept

Przypomnijmy, prace spółki CCC nad wprowadzeniem nowego, nowoczesnego formatu sklepu trwają od jesieni 2017 roku. W pierwszym etapie przeprowadzono całkowitą modernizację 20 sklepów, w kolejnym do końca 2017 roku remodelingowi poddano kolejne 20. Docelowo zmiany będą dotyczyć całej sieci.

Sklepy w nowym koncepcie mają szerokie wejście oraz otwartą, w pełni przeszkloną witrynę z ekranami LED, która ma za zasadnie przyciągnąć uwagę klientów. Wewnątrz sklepów również zamontowano ekrany LED. Przestrzeń sklepu została podzielona  na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Centralna aleja z liniowym oświetleniem sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” tematyczne w sklepie.

Nowa koncepcja sklepowa jest obecnie wprowadzona w nowych sklepach CCC. Spółka kontynuuje również proces relokowania, powiększenia i remodelingu działających już salonów. Nowy koncept pojawia się także na rynkach zagranicznych, gdzie obecne jest CCC.

– To działania na najbliższe klika lat. Zależy nam, aby powiększyć wszystkie salony, wprowadzić nowy koncept globalnie, dlatego prowadzimy intensywne negocjacje w tej kwestii z wieloma wynajmującymi.  To wiąże się także z kończącymi się nam umowami najmu w kilkudziesięciu lokalizacjach – mówi w rozmowie z Retailnet Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju sieci CCC.

i dodaje: Zawsze cieszy nas fakt zauważenia pozytywnych zmian przez branżę. To dla nas ważny głos i sygnał, że idziemy w dobrym kierunku. Z niecierpliwością czekamy na wyniki końcowe, bo zdajemy sobie sprawę, że konkurencja jest spora.

Nagroda zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards już 12 kwietnia 2018 r.

W skład Jury SCF 2018 Exhibition & Awards, które przyznaje nominacje i nagrody wchodzą eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych (CBRE, Colliers, Savills, Cresa, BOiG, Pro Value, JLL, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.