25. restauracja Olimp w Krakowie

7 marca br. należąca do Grupy Gastromall sieć restauracji Olimp umocniła swoją pozycję w stolicy Małopolski. W Krakowie otwarto 25 restaurację pod szyldem Olimp.

Nowy lokal wystartował w Centrum Handlowym Futura Park Kraków w pasażu dolnym, w nowej strefie gastronomicznej. Sieć restauracji Olimp licząca obecnie 72 punkty, to najszybciej rozwijający się w Polsce koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g.

Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, w najbliższych miesiącach zostaną otwarte kolejne restauracje pod marką Olimp w najbardziej prestiżowych obiektach w Polsce. Ekspansja sieci prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw. Ważnym czynnikiem jest również to, ile lokalizacji Grupa Gastromall ma już w danym mieście.

Rosnąca powierzchnia handlowa

Sieć restauracji Olimp systematycznie się powiększa. 2017 rok marka zakończyła otwarciem 70. lokalizacji, która pojawiła się w stolicy województwa śląskiego. – W całym 2017 roku otworzyliśmy aż 19 lokalizacji pod szyldem Olimp. Ekspansja odbywała się między innymi w takich miastach jak Gorzów Wielkopolski, Gdynia, Swarzędz, Kalisz, czy Warszawa – podsumowuje Piotr Niemiec. W 2016 roku przybyło w sumie 13 nowych restauracji.

Dynamiczną ekspansję sieci dostrzegli eksperci branży. Marka została nominowana przez Jury SCF 2018 do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii F&B Expansion. Poza siecią olimp nominowani są także Green Caffe Nero oraz Starbucks.

Przypomnijmy, że w skład Jury SCF 2018 Exhibition & Awards, które przyznaje nominacje i nagrody wchodzą eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych (CBRE, Colliers, Savills, Cresa, BOiG, Pro Value, JLL, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.