Centra handlowe Klépierre cenione przez najemców

W ostatnich tygodniach do grona najemców w centrach handlowych należących do Klépierre dołączyły nowe marki, m.in. Lilou, Etam i Flying Tiger oraz Homla. Unikalne lokalizacje centrów Klépierre pozwalają najemcom rozwijać się we właściwym miejscu, w odpowiednim formacie. Jednocześnie dbałość o ofertę i przemyślany dobór najemców to odpowiedź zarządcy na rosnące wymagania klientów.

Oferta Sadyby Best Mall wzbogaciła się o butik biżuteryjny Lilou oraz salon Etam. Lilou słynie z wyjątkowej oferty personalizowanej biżuterii i możliwości tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. Wystrój wnętrza salonu w Sadyba Best Mall harmonijnie współgra z estetyką marki. Natomiast w salonie Etam dostępny jest szeroki wybór damskiej bielizny i innych akcesoriów. Marka współpracuje z modelką Natalią Vodianową, która sygnuje produkty i uczestniczy w ich kreacji. Salon jest urządzony według konceptu So Ouest. Kolorystyka umeblowania jest stonowana, wystrój dyskretny, a przymierzalnie przestronne. Ważnym elementem oferty centrum jest także strefa usług. Przykładem odpowiedzi na potrzeby klientów Sadyba Best Mall jest nowy salon urody Hand Made by M., który kieruje swoje usługi zarówno do pań jak i do panów.

Nowe marki pojawiły się także w galeriach handlowych Lublin Plaza i Poznań Plaza. W Lublin Plaza został otwarty pierwszy w Lublinie sklep Flying Tiger, który oferuje produkty związane z zabawą, kreatywnością i aktywnością. Dużym zainteresowaniem klientów Lublin Plaza cieszy się też salon z bielizną i akcesoriami damskimi Etam. Poznań Plaza natomiast zaprasza klientów do nowo otwartego salonu polskiej marki wnętrzarskiej Homla, oferującej ozdoby, akcesoria i tekstylia domowe.

Odnowa Lublin Plaza

Design obiektów oraz udogodnienia w centrach zapewniają klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe i zachęcają do regularnych wizyt w centrum. Jeszcze w tym roku zostanie odnowiona galeria handlowa Lublin Plaza, należąca do grupy Klépierre. Pierwsze prace już ruszyły. W niedługim czasie klienci Lublin Plaza będą mogli korzystać z odświeżonej strefy restauracyjnej i z nowych sklepów. Adaptacja powierzchni pozwoli wprowadzić do centrum nowoczesne koncepty najemców takich jak na przykład Reserved, Cropp, House i Mohito. Niedawno otwarte salony Etam, Flying Tiger i Pandora wpisują się już w plany odnowy Lublin Plaza.

Odnowienie wnętrza centrum handlowego Lublin Plaza to konsekwentna realizacja programu Clubstore 2.0, będącego jednym z kluczowych filarów strategii Klépierre. Program Clubstore 2.0 zamienia galerię handlową w interaktywne miejsce spotkań i stawia w centrum uwagi klienta i jego zadowolenie z pobytu w galerii. Zgodnie z globalną strategią Klépierre – Let’s Play®, firma stara się zapewnić klientom swoich centrów handlowych zabawę, rozrywkę i zakupy na najwyższym poziomie.

Grupa Klépierre

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Obiekty w Warszawie, Lublinie i Poznaniu posiadają certyfikat BREEAM.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.