Pepco planuje osiem otwarć w marcu

Sklep sieci Pepco

Sieć samoobsługowych sklepów dyskontowych Pepco realizuje strategię dynamicznego rozwoju. W marcu spółka planujemy otwarcie ośmiu sklepów na terenie Polski, zarówno w nowych dla sieci miastach, jak i tam, gdzie już jest dostępna oferta Pepco.

Otwarcia sklepów dyskontowych przewidziano między innymi w takich miastach jak: Reda, Jaworzno, Bydgoszcz, Lublin, Tychy, czy Radom.

Pepco działa na ośmiu rynkach

W nowy rok Pepco wkroczyła z liczbą ponad 1,3 tys. sklepów w ośmiu krajach: Polsce, Słowacji, Czechach, Rumunii, Chorwacji, Słowenii, na Litwie i na Węgrzech. Na tym jednak firma nie poprzestaje i cały czas planuje otwarcia w kolejnych lokalizacjach w Polsce i zagranicą.

Sieć Pepco jest rozwijana w miastach liczących już od 8 tys. mieszkańców. Najdynamiczniejsza ekspansja jest realizowana w miejscowościach od 10 tys. do 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepów sieci to ok. 450 mkw. Sieć sprzedaży stale się powiększa o nowe lokalizacje.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach. Sklepy zlokalizowane są w centrach miast, parkach handlowych i centrach handlowych.

Grupa kapitałowa

Pepco jest częścią południowoafrykańskiego holdingu Pepkor działającego w sektorze sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Od 2014 roku Pepkor jest częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited (spółka notowana na Frankfurt Stock Exchange), która łącznie zatrudnia obecnie ponad 130 tys. osób w 12 tys. sklepach zlokalizowanych w 44 krajach. Grupa jest właścicielem ponad 40 marek handlowych takich jak: Conforama, POCO, KIKA, Poundland oraz Emmezeta.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY