POLOmarket optymalizuje sieć sprzedaży

– Sukcesywnie realizujemy przyjętą na ten rok strategię optymalizacji sieci sprzedaży, której jednym z założeń jest modernizacja starszych obiektów – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie. Największa polska sieć supermarketów POLOmarket wyremontowała kolejny sklep. W zaledwie kilka tygodni w obiekcie w Koninie dokonano wielu zmian, które zwiększą komfort zakupów.

– W nowym systemie identyfikacji wizualnej i z nowymi rozwiązaniami technicznymi poprawiającymi komfort zakupów koniński sklep na pewno będzie przyciągać jeszcze większą liczbę klientów niż dotychczas – mówi Krzysztof Szultka.

Ponad 280 nowoczesnych placówek

Podczas remontu sklep wyposażono w nowoczesny system ogrzewania podłogowego zasilany gruntową pompą ciepła, wspomaganą odzyskiem ciepła z systemu chłodzącego. Ponadto obiekt został powiększony aż o 100 mkw. Sala sprzedaży jest teraz przestronniejsza (co pozytywnie wpłynie na poruszanie się alejkami) i jaśniejsza dzięki systemowi oświetlenia LED. Wprowadzone różnokolorowe oznaczenia sektorów zgodne z obecnym systemem identyfikacji wizualnej odpowiednio eksponują produkty i pomagają w ich zlokalizowaniu.

W województwie wielkopolskim funkcjonuje 55 sklepów sieci POLOmarket, natomiast w samym Koninie – 7.

POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. POLOmarket miesięcznie odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl