Napollo inwestuje w 4 nowe projekty

Galeria Piastova

W ciągu najbliższych 12 miesięcy Napollo planuje uruchomienie 4 projektów handlowych, w tym 3 N-Parków oraz galerii handlowej.

Oznacza to wzrost portfela obiektów komercyjnych w tym okresie o ponad 25 tys. mkw. powierzchni najmu. Przy utrzymaniu obecnego tempa rozwoju firma zakłada osiągnięcie w 2020 roku poziomu ponad 100 tys. mkw. GLA. Już wiosną tego roku uruchomiona zostanie kolejna galeria handlowa Napollo, po Galerii Renova w Warszawie i Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim.

Wszystkie projekty spółki Napollo zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2018 Exhibition&Awards na stoisku 3.5

Nowe obiekty handlowe Napollo

Galeria Piastova w Gnieźnie, o powierzchni całkowitej 10 tys. mkw., jest obiektem parterowym. Obecny poziom komercjalizacji przekroczył 90 proc. Wśród marek, które podpisały umowy najmu w centrum znalazły się m.in.: Intermarché, Martes Sport, CCC, KiK, Pepco, RTV Euro AGD, Empik, Hebe, KS Sport. W galerii dostępna będzie również oferta usługowa, m.in. salonik prasowy, kantor, kwiaciarnia, a także restauracja i kawiarnia. Ze względu na swoją centralną lokalizację, tenant mix oraz otoczenie – osiedli mieszkaniowych – galeria łączyć będzie funkcję codziennych, wygodnych zakupów blisko domu bądź „po drodze” z rolą społeczno- i miastotwórczą.

Na III kwartał tego roku zostało zaplanowane otwarcie pierwszego N-Parku w aglomeracji warszawskiej, na granicy Piaseczna i Starej Iwicznej. W obiekcie o powierzchni ponad 8 tys. mkw. GLA znajdą się m.in.: Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Smyk, Super-Pharm, Lux Med, Kakadu, Świat Książki czy Pizza Hut z komfortowo zaaranżowaną przestrzenią restauracyjną. Oferta centrum uzupełniona zostanie o usługi oraz klub fitness. Obiekt jest obecnie wynajęty w ponad 85 proc. Jest to kolejne centrum Napollo adresowane do klienta lokalnego – powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie licznych osiedli, a także do mieszkańców okolicznych gmin. Kolejne N-Parki zostaną uruchomione w Warszawie, przy ul. Trakt Brzeski, oraz we Wrocławiu u zbiegu ul. Maślickiej i Królewieckiej. Powierzchnia najmu tych obiektów to od 3 do blisko 6 tys. mkw.

Napollo podchodzi w sposób kompleksowy do zagospodarowania lokalizacji, w których realizuje swoje projekty. W dobrze rozwiniętej tkance miejskiej wykorzystuje istniejący potencjał komercyjny i wprowadza ofertę komplementarną do otoczenia konkurencyjnego. Pierwszy N-Park we Wrocławiu, uruchomiony w ubiegłym roku, powstał w sąsiedztwie działających już marketów spożywczych, rozbudowując lokalną ofertę o inne branże z zakresu handlu i usług. Do kolejnego N-Parku, na wrocławskich Maślicach, przylegać będzie stacja benzynowa Orlen oraz sklep z kategorii DIY. Podobny konglomerat funkcji powstał przy Galerii Piastovej w Gnieźnie. W ostatnim kwartale ub.r. firma Napollo zakupiła lokalne centrum handlowe przy ul. Promienistej 160 w Poznaniu. Działa ono od 20 lat w sercu blisko 15-tysięcznego osiedla, m.in. z dominującym operatorem spożywczym Piotr i Paweł, drogerią Rossmann, butikami, usługami oraz restauracją. W tym roku firma przygotowuje się do modernizacji obiektu, analizując wszystkie możliwości w ramach krótko- i długoterminowej perspektywy. Celem jest optymalne wykorzystanie potencjału biznesowego lokalizacji i zapewnienie najemcom oraz klientom nowej jakości zakupów.

Optymalizacja i remodeling obiektów Napollo

Przykładem szerokiego spojrzenia Napollo na rozwój potencjału istniejących już obiektów i skuteczności w dostarczaniu skalibrowanych względem potrzeb mikrorynku efektów jest Park Galaktyka we Wrocławiu. Dominująca pierwotnie funkcja handlowo-usługowa została rozbudowania o rozwiązania adresowane do najemcy biurowego, z uwagi na doskonałą lokalizację przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta. W tym miejscu sprawdza się to bardzo dobrze w połączeniu z ofertą spożywczą i klubem fitness. Napollo w ramach swoich struktur posiada wszystkie funkcje istotne nie tylko dla efektywnego
prowadzenia procesu deweloperskiego, ale również utrzymania i podnoszenia wartości nieruchomości. Specjalistyczna ekspertyza wewnętrzna i kompetencje, począwszy od rozwoju, poprzez realizację i komercjalizację, na property i asset management kończąc, dają możliwość elastycznego podejścia do dynamicznie zmieniającego się rynku, oczekiwań interesariuszy procesów, bieżącej optymalizacji funkcji czy remodelingu oferty w dłuższej
perspektywie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.