CCC notuje coraz lepsze wyniki w kanale e-commerce

Salon CCC w Magnolia Park

Zarząd spółki CCC SA podsumował wyniki finansowe za 2017 rok. Przychody ze sprzedaży wyniosły 4 194 mln zł (+31,7 proc. rdr), w tym z kanału e-commerce 606 mln zł (+111 proc. rdr).

Zysk brutto na sprzedaży wyniósł 2 150 mln zł (+28 proc. rdr), w tym z kanału e-commerce 250 mln zł (+104 proc. rdr). Zysk z działalności operacyjnej (EBIT) wyniósł 405 mln zł (+8,4 proc. rdr), w tym z kanału e-commerce 88 mln zł (+72 proc. rdr).

Łączna powierzchnia handlowa Grupy na koniec grudnia 2017 wyniosła 536 tys. mkw. a liczba sklepów 925. Wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych wyniósł w 2017 roku 10,8 proc. licząc rok do roku.

Grupa CCC to jedna z największych i najszybciej rozwijających się w Europie dużych firm wyspecjalizowanych w handlu obuwiem oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eObuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej. Za 2017 rok Grupa CCC przekroczyła €1 mld sprzedaży, powiększając ją o 31 proc. w stosunku do 2016. E-commerce wygenerował 15 proc. przychodów. Grupa CCC operuje blisko 1 tys. sklepów, o powierzchni przekraczającej 0,5 mln mkw., i jest obecna w 18 krajach w Europie i poza nią. Zatrudnia ponad 12 tys. pracowników i sprzedaje rocznie prawie 40 milionów par butów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.