MMG: przejęte centra mają ogromny potencjał

Master Management Group realizuje długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, które przejął pod koniec 2017 roku. Rebranding, kompletowanie atrakcyjnego tenant mix i tworzenie interesującego programu eventów zostały już zakończone. Wszystkie projekty MMG zostną zaprezentowane już w kwietniu, podczas Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

Firma Master Management Group we wrześniu 2017 roku przejęła na własność portfel 7 centrów handlowych, którymi dotychczas zarządzała. Portfolio grupy składa się teraz z 9 centrów o łącznej powierzchni 100 tys. mkw. Rozmowy z nowymi najemcami, którzy wzbogacą istniejącą ofertę handlową zostały już zakończone. Celem Grupy jest m.in. stworzenie bogatej oferty gastronomicznej i rozrywkowej oraz inwestycje w różnorodne wydarzenia organizowane na terenie obiektów.

– Od lat realizujemy długofalową strategię dodawania wartości i aktywnego zarządzania obiektami handlowymi, głównie w mniejszych miastach. Przejęcie na własność portfela centrów to kolejny etap strategii. Mają one ogromny potencjał i wiele możliwości rozwoju, a co za tym idzie, rentowności – mówi Paul Kuśmierz, prezes MMG.

Centra, które przejęła na własność firma Master Management Group zlokalizowane są w Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich, Józefosławiu, Lubinie, Poznaniu i Szczecinie. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z nowymi centrami stanowi łącznie około 100 tys. mkw. powierzchni handlowej. Zadaniem Paula Kuśmierza warto inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Zasobność portfeli konsumentów w całej Polsce rośnie, a wraz z nią ich apetyt na zakupy i spędzanie czasu poza domem.

Łódzki obiekt przyciąga najemców

Równolegle z inwestycjami w przejęte obiekty handlowe, Master Management Group realizuje projekt w Łodzi, gdzie powstaje obiekt biurowo-handlowo-hotelowy Piotrowska 155. Atrakcyjna inwestycja przy Centrum Przesiadkowym na trasie W-Z przyciąga kolejnych najemców.

To właśnie w Hi Piotrowska 155 otwarta zostanie pierwsza kawiarnia sieci Starbucks w centrum Łodzi. Nowy lokal Starbucks w Łodzi będzie miał powierzchnię 108 mkw. i zajmie parter pięciokondygnacyjnego budynku. Do kawiarni będzie można wejść zarówno z placu, usytuowanego u zbiegu ulicy Mickiewicza i alei Kościuszki, jak i bezpośrednio z najpopularniejszej ulicy w Łodzi, Piotrkowskiej. W okresie wiosennym i letnim do dyspozycji klientów oddane będzie także zewnętrzne patio.

– Hi Piotrkowska 155 to przede wszystkim doskonała lokalizacja w centrum miasta i miejsce, które idealnie wpisuje się w strategię Starbucks dotyczącą stałego poszerzania dostępności dla gości. Dlatego już wkrótce otworzymy trzecią w mieście, a pierwszą na łódzkim rynku biurowym, kawiarnię naszej sieci – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska.

– Prócz nowoczesnej przestrzeni biurowej, kompleks Hi Piotrkowska 155 oferuje handel i usługi, w tym sklepy, kawiarnie, restauracje, drogerię oraz centrum fitness i klinikę medyczną. Zaufały nam takie marki jak Hebe i Żabka. Wierzymy, że nowa kawiarnia spotka się z ciepłym przyjęciem fanów Starbucks i stanie się ich kolejnym, ulubionym przystankiem na kawę w Hi Piotrkowska 155 – komentuje Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl