Wrocławska Akademia Kulinarna zapowiada ekspansję w kilku formatach

Wrocławska Akademia Kulinarna obecnie tworzy sieć 80 lokali gastronomicznych. Aktualnie planuje rozwój wszystkich swoich marek w centrach i galeriach handlowych

– Jesteśmy obecni w galeriach na terenie całego kraju. Dobieramy koncepcję do konkretnej lokalizacji – nie zmienia to faktu, że aktywnie rozwijamy każdą z marek. Dlatego zależy nam na najlepszych lokalizacjach, w najlepszych galeriach handlowych w Polsce – mówi w rozmowie z Retailnet Agnieszka Żółkiewicz Project Manager sieci.

I dodaje: – Na 2018 rok potwierdziliśmy już otwarcie 14 nowych lokalizacji. Z doświadczenia wiemy, że ta liczba wzrośnie – w ubiegłym roku otworzyliśmy łącznie 26 placówek.

80 lokali w sieci

Obecnie w ramach Wrocławskiej Akademii Kulinarnej funkcjonuje 80 lokali. Są to: Kuchnia Marche, najstarsza i największa sieć firmy z ofertą dań kuchni polskiej i elementami kuchni świata, licząca 36 placówek. Sevi Kebab, czyli szybkie dania kuchni tureckiej, to łącznie 22 placówki. Dania kuchni orientalnej na wagę, Express Oriental, są w 13 lokalizacjach. Lepione z ofertą dań mącznych ma 3 lokalizacje i sieć kawiarni Lulu Cafe Lounge: 4 lokalizacje w Polsce. Dodatkowo prowadzimy restauracje Splendio oraz Bazylia.

Kuchnia Marche, Sevi Kebab, Express Oriental, Lepione to formaty rozwijane w oparciu o system franczyzowy.

– Partnerom biznesowym przy otwarciu restauracji zapewniamy pełne wsparcie – na każdej płaszczyźnie. Poznanie struktur firmy oraz pełen pakiet szkoleń (zarówno dla inwestora jak i zespołu pracowników) to podstawa stworzenia silnych fundamentów indywidualnej działalności. Oferujemy pomoc i wsparcie w finansowaniu przedsięwzięcia, co jest szczególnie ważne dla nowych przedsiębiorców, rozpoczynających działalność franczyzową – podkreśla Agnieszka Żółkiewicz.

Przypomnijmy, lokale marki Kuchnia Marche, Express Oriental, Lepione wymagają min. 90 mkw. powierzchni adaptacyjnej. Sevi Kebab to mniej wymagający profil restauracji, ze względu na zupełnie inną ofertę gastronomiczną – tutaj minimalna wymagana powierzchnia to 50 mkw.

Więcej o konceptach Wrocławskiej Akademii Kulinarnej będzie można przeczytać w wywiadzie przeprowadzonym z Agnieszką Żółkiewicz w najnowszym – kwietniowym wydaniu Shopping Center Poland Magazine.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.