Sieć Dalia Lingerie wdrożyła nowe narzędzie usprawniające e-sprzedaż

dalia-ecommerce

Klienci sieci Dalia Lingerie od niedawna mogą korzystać z jej odmienionego, nie tylko wizualnie, ale przede wszystkim technologicznie, sklepu internetowego. Marka zdecydowała się na wykonanie dużego kroku w kierunku nowych trendów e-commerce, wykorzystując Continuous Integration.

Dalia Lingerie to działający na polskim rynku od ponad dwóch dekad, producent wysokiej jakości damskiej bielizny, dostępnej w różnych wzorach, modelach i rozmiarach. Rokrocznie Dalia zyskuje coraz to nowych klientów, umacniając jednocześnie swoje przewagi konkurencyjne i poszerzając zasięg sprzedaży, realizując przy tym strategię omnichannel.

Swoją działalność opiera na dwóch filarach: sprzedaży stacjonarnej odbywającej się poprzez salony własne oraz punkty partnerskie, a także sprzedaży internetowej, prowadzonej w ramach wdrożonej przez firmę i-systems platformy e-commerce.

Nowe wyzwania biznesowe

Wszystko to sprawiło, że właściciel marki dostrzegł potrzebę aktualizacji obecnego systemu e-commerce i podniesienia jego obecnej wersji. W świecie nieustannie rozwijającego się e-commerce, kwestie, takie jak aktualizacja platformy sprzedaży czy też jej integracja z kolejnymi, zewnętrznymi systemami, często napawają firmy sporymi obawami. W przypadku Dalii, w stawieniu czoła tym wyzwaniom biznesowym, z pomocą przyszło Continuous Integration.

Efektem wykorzystania CI jest system sprzedaży internetowej stanowiący nowoczesny, sprawny kanał, który zapewnia spójną realizację koncepcji omnichannel i umożliwia jej nieustanny rozwój. Co ważne, dzięki wykonanym pracom udało się jeszcze bardziej zautomatyzować i usprawnić procesy logistyczne i magazynowe firmy, co przyczyniło się do podniesienia jakości obsługi klientów.

Continuous Integration w pigułce

Ciągła Integracja, zwana też potocznie CI, to jedna z dwunastu praktyk ekstremalnego programowania polegająca na regularnym podnoszeniu jakości oprogramowania. Jej zastosowanie umożliwia tworzenie lub też aktualizację systemu e-commerce, przy równoległym prowadzeniu różnych prac – od backendu, poprzez design i makietowanie, aż po front-end. Główny cel stosowania tej praktyki programistycznej, to przyspieszenie wprowadzania zmian i ulepszeń do systemów sprzedaży, dzięki czemu właściciele sklepów internetowych otrzymują stały dostęp do najnowszej wersji oprogramowania.

Dobre praktyki programistyczne w e-commerce

To właśnie CI jest gwarancją bezpieczeństwa biznesu. Dzięki zastosowaniu tej praktyki programistycznej mamy do czynienia z szybkim time to market, a firmy takie jak Dalia mogą wręcz błyskawicznie reagować na oczekiwania rynku i odpowiednio modyfikować swoje systemy sprzedaży internetowej. Łączenie ze sobą różnych kanałów sprzedaży przestało być wyłącznie ideą, stało się rzeczywistością, standardem.

Współcześnie firmy, którym zależy na rozwoju i wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów, muszą realizować politykę wielokanałową, oferując nie tylko najwyższego standardu sklepy stacjonarne, ale również użyteczne, naszpikowane technologią sklepy internetowe.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY