Sieć Dalia Lingerie wdrożyła nowe narzędzie usprawniające e-sprzedaż

Klienci sieci Dalia Lingerie od niedawna mogą korzystać z jej odmienionego, nie tylko wizualnie, ale przede wszystkim technologicznie, sklepu internetowego. Marka zdecydowała się na wykonanie dużego kroku w kierunku nowych trendów e-commerce, wykorzystując Continuous Integration.

Dalia Lingerie to działający na polskim rynku od ponad dwóch dekad, producent wysokiej jakości damskiej bielizny, dostępnej w różnych wzorach, modelach i rozmiarach. Rokrocznie Dalia zyskuje coraz to nowych klientów, umacniając jednocześnie swoje przewagi konkurencyjne i poszerzając zasięg sprzedaży, realizując przy tym strategię omnichannel.

Swoją działalność opiera na dwóch filarach: sprzedaży stacjonarnej odbywającej się poprzez salony własne oraz punkty partnerskie, a także sprzedaży internetowej, prowadzonej w ramach wdrożonej przez firmę i-systems platformy e-commerce.

Nowe wyzwania biznesowe

Wszystko to sprawiło, że właściciel marki dostrzegł potrzebę aktualizacji obecnego systemu e-commerce i podniesienia jego obecnej wersji. W świecie nieustannie rozwijającego się e-commerce, kwestie, takie jak aktualizacja platformy sprzedaży czy też jej integracja z kolejnymi, zewnętrznymi systemami, często napawają firmy sporymi obawami. W przypadku Dalii, w stawieniu czoła tym wyzwaniom biznesowym, z pomocą przyszło Continuous Integration.

Efektem wykorzystania CI jest system sprzedaży internetowej stanowiący nowoczesny, sprawny kanał, który zapewnia spójną realizację koncepcji omnichannel i umożliwia jej nieustanny rozwój. Co ważne, dzięki wykonanym pracom udało się jeszcze bardziej zautomatyzować i usprawnić procesy logistyczne i magazynowe firmy, co przyczyniło się do podniesienia jakości obsługi klientów.

Continuous Integration w pigułce

Ciągła Integracja, zwana też potocznie CI, to jedna z dwunastu praktyk ekstremalnego programowania polegająca na regularnym podnoszeniu jakości oprogramowania. Jej zastosowanie umożliwia tworzenie lub też aktualizację systemu e-commerce, przy równoległym prowadzeniu różnych prac – od backendu, poprzez design i makietowanie, aż po front-end. Główny cel stosowania tej praktyki programistycznej, to przyspieszenie wprowadzania zmian i ulepszeń do systemów sprzedaży, dzięki czemu właściciele sklepów internetowych otrzymują stały dostęp do najnowszej wersji oprogramowania.

Dobre praktyki programistyczne w e-commerce

To właśnie CI jest gwarancją bezpieczeństwa biznesu. Dzięki zastosowaniu tej praktyki programistycznej mamy do czynienia z szybkim time to market, a firmy takie jak Dalia mogą wręcz błyskawicznie reagować na oczekiwania rynku i odpowiednio modyfikować swoje systemy sprzedaży internetowej. Łączenie ze sobą różnych kanałów sprzedaży przestało być wyłącznie ideą, stało się rzeczywistością, standardem.

Współcześnie firmy, którym zależy na rozwoju i wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów, muszą realizować politykę wielokanałową, oferując nie tylko najwyższego standardu sklepy stacjonarne, ale również użyteczne, naszpikowane technologią sklepy internetowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl