Uterqüe otwiera czwarty sklep w Polsce

22 marca br., w poznańskim Starym Browarze został otwarty czwarty w Polsce salon hiszpańskiej marki Uterqüe.

W Starym Browarze Uterqüe zajmuje lokal w Atrium na poziomie +1, którego łączna powierzchnia wynosi ponad 220 mkw. Wśród innych dostępnych tu marek Inditexu znajdują się m. in. Zara, Zara Home, Oysho oraz największy w Polsce salon Massimo Dutti.

Salon Uterqüe w nowej aranżacji

Nowa wizja salonu marki Uterqüe, której realizację można zobaczyć w Starym Browarze, to zaczerpnięcie elementów stylistycznych ze świata sztuki: estetyki połowy XX wieku, a w szczególności z Mid-Century. Poza wyróżniającym się stylem typowo amerykańskim, wyraźne są tu nawiązania do Bauhausu oraz do stylu międzynarodowego – mniej formalnego, charakteryzującego się dużą ilością wolnej przestrzeni, otwartymi pomieszczeniami, zbliżeniem do natury oraz wytwornymi, czystymi liniami. Myślą przewodnią przy tworzeniu designu salonu Uterqüe było połączenie stylu glamour złotej epoki, w której każdy detal był pieczołowicie dopracowywany, ze stylem naznaczonym ówczesnymi modowymi wpływami nordyckimi, dzięki któremu zatrzymano nutę ostentacyjności i pretensjonalności.

Wyrafinowany nastrój, przedefiniowany w nowym koncepcie sklepu Uterqüe, przejawia się m.in. w minimalistycznym projekcie kontuaru kasowego, ścianach czy podwieszonym suficie. Biorąc pod uwagę jakość i szczegółowe dopracowanie każdego detalu, np. niewielkich elementów francuskiej sztuki kinetycznej czy rzeźb z lat 50., a także nordyckim meblom (także specjalnie przerabianym, aby dostosować je do klimatu sklepu): stolikom, dywanom, prosto ciosanym regałom oraz ceramice, wnętrze przypomina bardziej apartament niż sklep. Jest to idealne środowisko, aby odkrywać nowe kolekcje i propozycje Uterqüe w eleganckim, autorsko zaaranżowanym wnętrzu.

Wnętrze poznańskiego salonu stanowi spójną całość z prawdziwą esencją marki Uterqüe, której filozofia to połączenie minimalizmu i najgorętszych trendów sezonu, opierająca się na poszanowaniu tradycyjnego rzemiosła i nietuzinkowego designu.

Założona w 2008 roku, najmłodsza i najbardziej ekskluzywna marka w portfolio Inditexu, skierowana jest do kobiet w wieku 25-50 lat.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl