Pierwsza restauracja North Fish w Elblągu i początek rebrandingu

28 marca miało miejsce otwarcie nowej restauracji North Fish w Elblągu. To już 41 punkt w Polsce, a o tyle szczególny, że jego front zdobi nowe logo North Fish.

Otwarcie lokalizacji w Centrum handlowym Ogrody rozpoczyna bowiem proces wdrażania długo wyczekiwanego rebrandingu. W kolejnych tygodniach zmiany logo obejmą kolejne restauracje.

Obecnie sieć szuka także możliwości ekspansji poza Polską. W planach spółki jest rozwój marki w Wielkiej Brytanii. Po sukcesie w centrach handlowych i ulicznych lokalizacjach w Polsce, marka poszukuje podobnych miejsc w centrach handlowych w Wielkiej Brytanii. Poszukuje lokali o powierzchni od 50 do 150 mkw.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Pierwszy lokal powstał w 2002 roku w kieleckiej Galerii Echo. W tej chwili North Fish to 41 restauracji znajdujących się w najlepszych centrach handlowych w Polsce, co sprawia, że jest niekwestionowanym liderem w Polsce, i drugą w Europie siecią restauracji oferujących ryby i owoce morza. Niemal 1000 pracowników co dzień dba o najwyższą jakość serwowanych produktów.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Michał Sołowow Group, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Lokale znajdują się w najlepszych centrach handlowych w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.