Quiosque nie zwalnia tempa ekspansji. Powstały cztery nowe salony marki

Marka Quiosque jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży, która obecnie liczy około 160 punktów. Już w pierwszym kwartale 2018 roku Quiosque otworzył 4 nowe salony, w następujących miastach: Kędzierzyn Koźle, Środa Wielkopolska, Tarnobrzeg i Tychy. Są to salony franczyzowe. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia.

Salon w Kędzierzynie Koźlu mieści się w CH Odrzańskie Ogrody, zajmuje powierzchnię 71 mkw. Sklep w Środzie Wielkopolskiej jest zlokalizowany w CH Kupiec Średzki i zajmuje powierzchnię około 47 mkw. Natomiast lokal w Tarnobrzegu ma 81,5 mkw i mieści się przy ul. Mickiewicza 34N. Z kolei sklep w Tychach jest zlokalizowany w CH Gemini Park i ma powierzchnię 115 mkw.

Spokojne barwy oraz drewniane wykończenia

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w pracy i poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z najnowszymi trendami i jakością. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku.

Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, co zapewnia przyjemną atmosferę i komfort zakupów. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalne doradztwo i najlepszą obsługę.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 mkw. netto.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl