Media Expert poszerza ofertę Focus Parku w Rybniku

Focus Park w Rybniku, najchętniej odwiedzane centrum handlowe na rynku lokalnym, wzmacnia swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła jedna z największych marek branży RTV, AGD i multimediów – salon Media Expert. Elektromarket w znaczący sposób zróżnicuje portfolio rybnickiej galerii.

Media Expert zajmie prawie 1 tys. mkw i będzie znajdował się na parterze galerii. Sieć jest jednym z najpopularniejszych operatorów segmentu RTV i AGD w Polsce: dostarcza sprzęt RTV, AGD, fotograficzny i multimedialny, a także laptopy czy smartfony. W jej skład wchodzi ponad 440 elektromarketów w 340 miastach na terenie całego kraju. Otwarcie salonu zaplanowane jest w sierpniu br., obecnie trwają prace projektowe.

– Media Expert to jeden z liderów branży AGD i RTV w Polsce, który oferuje bardzo szeroki wybór produktów, dlatego jesteśmy dumni, mogąc poinformować o podpisaniu umowy najmu z tą marką. Wzbogaciliśmy tym samym portfolio w galerii Focus Park o ofertę handlową z zakresu elektroniki, co zdecydowanie ucieszy naszych klientów – mówi Sylwia Surman, zastępca dyrektora handlowego Apsys Polska. 

Do grona najemców galerii Focus Park w ostatnim półroczu dołączyły takie marki, jak: Yes – sklep jubilerski, Vistula – elegancki sklep z modą męską, Rogoza – salon z modą damską i męską, Coral Travel – biuro podróży. Łączna powierzchnia dla nowo podpisanych umów to ponad 1,4 tys. mkw. Tym samym tenant mix rybnickiej galerii został urozmaicony kolejnymi silnymi i rozpoznawalnymi markami.

O rozwoju Focus Park świadczą nie tylko nowe umowy, ale też przedłużanie kontraktów przez dotychczasowych najemców. Klienci galerii wciąż mają do dyspozycji ofertę następujących marek: Multikino, C&A, Douglas, New Yorker, Orsay, Wojas, Empik, Ryłko, Rey Jay, Wólczanka, Ochnik, Apart, Vision Express, Grycan – Lody od pokoleń, Plus, Orange, Play, T-Mobile. Łącznie w ostatnim czasie przedłużono umowy na wynajem prawie 6,8 tys. mkw powierzchni handlowej, co świadczy o zaufaniu ze strony dotychczasowych najemców, jak również potencjale rybnickiej galerii.

Focus Park

Focus Park to wiodące centrum handlowe w Rybniku, które oferuje swoim klientom 64 sklepy i punkty usługowe, Multikino z siedmioma salami oraz parking na 320 miejsc. Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki, jak: C&A, Rossmann, Empik, Bershka, Smyk, Martes Sport, CCC i wspomniane Multikino. Rybnickie centrum ma trzy kondygnacje handlowe oraz powierzchnię najmu 17 600 mkw.

Centrum handlowe Focus Park powstało w 2007 roku na terenie dawnego browaru w Rybniku. Jego niezaprzeczalnymi atutami są: lokalizacja w centrum miasta, niebanalna architektura oraz bogata, zróżnicowana oferta marek, które nie są dostępne w innych rybnickich galeriach.

Zarządca

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu, otwarta w październiku 2016 jako największe centrum zakupów, rozrywki i rekreacji w Wielkopolsce (100 tys. mkw. GLA).

Apsys Polska zarządza obecnie 1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl