Kolejni najemcy wprowadzają się do zabrzańskiego Platana

Platan Property, spółka zależna od NEPI Rockcastle, właściciela zabrzańskiego Platana, podpisała umowy najmu z siecią księgarni Świat Książki oraz marką z sektora mody męskiej – Giacomo Conti. W galerii powstanie również sala zabaw dla dzieci – Bajkowy Labirynt – o powierzchni aż 490 mkw. Obecnie komercjalizacja Platana wynosi już ponad 90 procent powierzchni.

Rozbudowa i modernizacja zabrzańskiej galerii Platan przebiegają zgodnie z harmonogramem. Po otwarciu planowanym na jesień tego roku, na powierzchni 42 tys. mkw. GLA znajdzie się blisko 120 sklepów.

Kolejni najemcy

Grono najemców galerii wzbogaci księgarnia Świat Książki, która zajmie jeden z większych lokali. Na powierzchni 225 mkw. sieć otworzy punkt sprzedaży będący doskonałym uzupełnieniem dotychczasowej oferty Platana.

Właściciel obiektu pamięta również o małych klientach i już na jesieni udostępni Bajkowy Labirynt, czyli duży plac zabaw dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Na powierzchni 490 mkw. znajdą się, m.in. labirynty, ślizgawki czy interaktywne zabawki. W ofercie najemcy dostępne będą również zajęcia moderowane przez animatorów.

Odwiedzający centrum handlowe od maja tego roku będą mogli także robić zakupy w salonie Giacomo Conti, oferującym elegancką odzież męską. Sklep polskiej marki wprowadzi się do lokalu o powierzchni 180 mkw.

W ostatnich miesiącach tempo zawierania nowych umów najmu w Platanie utrzymuje się na wysokim poziomie. Spółka NEPI Rockcastle sfinalizowała już transakcje z takimi markami, jak: Reserved, Cropp, House, Pepco, Neonet, Martes Sport, Planet Cinema (operator kinowy) oraz Just Gym, siłownią o powierzchni ponad 2,2 tys. mkw.

Obiekt z portfela NEPI Rockcastle

Centrum Handlowe Platan działa od października 2003 r. Każdego roku notuje ponad 4 mln odwiedzin. Dziś klienci robią zakupy i spędzają czas na przestrzeni 31 tys. mkw. Dzięki planowanej rozbudowie, której szacowany koszt wyniesie około 40 mln euro, galeria zyska 11 tys. mkw. dodatkowej powierzchni najmu zwiększając tym samym liczbę sklepów do ok 120. W centrum zagoszczą nowe, popularne marki, a klienci będą mogli skorzystać z jeszcze szerszej oferty handlowo-usługowej i strefy rekreacyjnej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.