Od godziny 8.00 trwa rejestracja na Shopping Center Forum 2018 Exhibition&Awards. Największe wydarzenie branży centrów handlowych odbywa się na Stadionie Legii w Warszawie.

Udział w Forum potwierdziło ponad 1,1 tys. osób, a wśród nich 400 przedstawicieli zarządów sieci handlowych i około 40 partnerów i wystawców. Poza funkcją targową i biznesową, Shopping Center Forum to także miejsce wymiany doświadczeń i budowania wiedzy na temat najnowszych trendów w branży retail. W tej edycji zaplanowano liczne prezentacje i panele dyskusyjne.

Prezentacje i panele dyskusyjne

Tematem przewodnim Forum jest “Rynek centrów handlowych w obliczu zmieniających się oczekiwań klientów”. W tematykę dyskusji wprowadzi Szymon Łukasik, Head of Retail w firmie Cresa, który przedstawi wyzwania związane z wprowadzaniem nowej marki na rynek. Virginie de-Baere, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami w JLL opowie, w jaki sposób klienci oceniają centrum handlowe w oparciu o interakcje w świecie offline i online. Postara się odpowiedzieć przy tym na pytanie, czy suma wrażeń i doświadczeń klienta związanych z obiektem handlowym stała się kluczowym wyróżnikiem na wyjątkowo konkurencyjnym globalnym rynku? Przedstawiciele firmy Comarch skoncentrują się na przedstawieniu wymagań klientów w dobie omnichannel. Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum i Comarch Retail przedstawi zalety wdrożenia strategii omnichannel zarówno z punktu widzenia klienta, jak i rozwijającej się sieci retail. Kolejną prezentację przedstawi Mateusz Radziszewski, Business Development Manager w firmie EIP. Będzie dotyczyła technologicznych trendów, które zmieniają oblicze branży retail. Chodzi m.in. o biznesowe zastosowanie technologii Mixed Reality (mieszanej rzeczywistości) i VR (wirtualnej rzeczywistość) w handlu. Po prezentacji firmy Multi, która dotyczyć będzie nowej roli centrum handlowego w dobie rosnącego znaczenia branży e-commerce, odbędzie się panel dyskusyjny. Wezmą w nim udział Magdalena Gibney, Dyrektor Forum Gdańsk, Multi; Natalia Suska, Dyrektor Dział Analiz, Neurohm; Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Retail, eObuwie; Nicolas Roques, International Operations Director / partner, Sud Architekt. Moderatorem dyskusji będzie Anna Hofman, Associate, Dział powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.

Podsumowaniem merytorycznej części Shopping Center Forum będzie panel dyskusyjny dotyczący m.in. nowych formatów sprzedaży, innowacji technologicznych, oraz strategii omnichannel – jednym słowem nowych ścieżek rozwoju w branży retail. Wezmą w nim udział eksperci z różnych segmentów rynku handlowego, a dyskusję poprowadzi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo.com.

Przyznanie nagród SCF 2018 Retailers’ Awards

Kulminacyjnym wydarzeniem podczas Forum będzie wręczenie nagród SCF 2018 Retailers’ Awards, które rozpocznie się ok godz. 15. Jury Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards przyznało nominacje w 8 kategoriach. Oprócz sieci handlowych nagrodę otrzyma także dwóch najlepszych managerów – nagroda Best Manager of the Year. I jak co roku podczas Forum wręczona zostanie także statuetka Osobowość Roku.

Przed nami After Party

Zwieńczeniem SCF 2018 jest After Party, które odbędzie się 12 kwietnia w Hard Rock Cafe przy ul. Złotej 59. Wstęp wyłącznie dla uczestników posiadających karty VIP.

Partnerzy Merytoryczni tej edycji Forum to: Cresa, JLL, Multi, Comarch, EIP, AmRest.

Wyłącznym partnerem Welcome Mixer była firma City, a partnerem After Party jest spółka ECC i Centrum Handlowe Nowa Stacja.