Prima Moda będzie otwierać sklepy hybrydowe

prima-moda-online

W 2017 roku Prima Moda wypracowała zysk netto na poziomie przekraczającym 1,4 mln złotych. Jak podkreślają władze spółki, sieć zamierza rozwijać się w modelu omnichannel m.in. otwierając sklepy nowej generacji.

Jak wynika z raportu, zysk z działalności operacyjnej spółki w roku 2017 wyniósł 2,117 mln zł, a EBITDA wyniosła 2, 999 mln złotych.

– Prezentowane dane świadczą o trafności podjętych decyzji biznesowych i efektywnie przeprowadzonych działaniach reorganizacyjnych w Spółce. W prezentowanym okresie Prima Moda, kontynuując politykę minimalizacji kosztów i nierentownych przedsięwzięć, skupiła się jednak na rozwoju obszarów jej funkcjonowania – komentuje wyniki Dariusz Plesiak, Prezes Zarządu.

Strategia omnichannel

Spółka prowadzi sprzedaż detaliczną obuwia damskiego i męskiego poprzez sieć własnych salonów obuwniczych oraz e-commerce. Salony Prima Moda SA ulokowane są w najatrakcyjniejszych galeriach i centrach handlowych w Polsce.

– Kontynuowaliśmy poszerzanie oferty produktowej, co umożliwiło nam dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększenie liczby stałych klientów marki. Wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta, jeszcze intensywniej skupiliśmy się na przyjęciu, wdrożeniu i rozwoju strategii sprzedaży wielokanałowej. W tym celu rozpoczęliśmy proces inwestycji w nowoczesne narzędzia informatyczne i logistyczne, które umożliwiają nam stworzenie efektywnej platformy komunikacji i interakcji z naszymi klientami. W prezentowanych okresie czasu wdrożyliśmy możliwości faktycznego korzystania z rozwiązań omnichannel. Połączyliśmy funkcjonalności sklepu internetowego i sklepów stacjonarnych, umożliwiając klientom skorzystanie z najbardziej dogodnych dla nich opcji zakupów i odbioru towaru. Podjęte działania będą kontynuowane w kolejnych latach – wyjaśnia Dariusz Plesiak.

Hybrada online i offline

Prima Moda, wpisując się w najbardziej aktualne trendy, zamierza szczególnie rozwijać procesy logistyczne i informatyczne oraz wprowadzać formaty nowej generacji dla stacjonarnych salonów sprzedaży – hybryd sklepów stacjonarnych i internetowych. Prima Moda w najbliższych okresach czasu zamierza skupić się na rozwoju wielokanałowego modelu sprzedaży, analizując możliwość rozwoju działalności spółki również na rynkach Unii Europejskiej.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.