Sukcesy MMG Centers Kołobrzeg na SCF 2018

MMG Centers Kołobrzeg, nowy projekt Master Management Group, umacnia swoją pozycję na rynku. Przemyślany koncept architektoniczny z wygodnym systemem komunikacji i pierwszym, czterosalowym kinem Planet Cinema w mieście to atuty, które przekonały wielu najemców wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

– Podczas wiosennej edycji targów SCF, odbyliśmy mnóstwo spotkań, które przełożyły się na wzrost komercjalizacji powierzchni w naszym projekcie. Jesteśmy przekonani, że rozpoczęte negocjacje zaowocują, a atrakcyjna oferta MMG Centers Kołobrzeg przyciągnie kolejne marki – komentuje Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.

– Aktualnie finalizujemy zmiany, które mają na celu dostosowanie układu galerii do najnowszych konceptów wiodących marek. Część najemców zdecydowała się powiększyć lokale, aby zaprezentować w MMG Centers Kołobrzeg swoje flagowe i pierwsze w mieście koncepty. Te atuty oraz wyjątkowa oferta rozrywkowa, pozwolą nam stworzyć pozycję lidera w mieście – tłumaczy Marta Wodzińska, Architekt w Master Management Group.

Nowy projekt Master Management Group w Kołobrzegu usytuowany jest w strategicznym punkcie komunikacyjnym, w pobliżu trasy S6 i drogi krajowej nr 11. Klienci z łatwością dojadą do galerii samochodem, z centrum miasta prowadzi ulica Bolesława Chrobrego, a z regionu doskonałym łącznikiem będzie ulica Krzywoustego.

– Nie bez znaczenia dla naszego projektu jest potencjał mieszkaniowy i turystyczny Kołobrzegu. W mieście odnotowuje się największą liczbę noclegów na polskim wybrzeżu, czego dowodem są wyniki z sezonu 2017. Bazując na najnowszych danych statystycznych  GUS (2016 i sezon 2017), należy stwierdzić, że obszar powiatu kołobrzeskiego (Nadmorski Obszar Funkcjonalny Kołobrzeg) jest trzecim centrum turystycznym w kraju – komentuje Michał Masztakowski, Development Director w Master Management Group.

MMG Centers Kołobrzeg będzie centrum handlowym o powierzchni 13,2 tys. mkw. Autorem projektu i koncepcji architektonicznej MMG Centers Kołobrzeg jest pracownia NMS Architekci z Poznania, która działa na rynku od 2007 roku. Firma zdobyła uznanie na rynku dzięki takim projektom jak: Galeria Pestka w Poznaniu, Galeria Victoria w Wałbrzychu, czy też Magnolia Park we Wrocławiu.

100 tys. mkw. powierzchni handlowej

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami. Master Management to prywatna firma oferująca usługi butikowe na najwyższym poziomie. Prestiżowe nagrody potwierdzają jakość usług i dowodzą, że zespół MMG ma duże doświadczenie.

Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości. Na zlecenie tych podmiotów, MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży. W swojej historii MMG współpracowało z takimi partnerami jak: Blackstone, Marcol Group i Europa Capital.

Obecnie MMG zarządza 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers*). Dodatkowo firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu. Najnowszy projekt MMG to Forest Park Outlet, pierwsze centrum outletowe zaprojektowane w stylu europejskich outlet villages w Europie Zachodniej. Pierwsza faza obiektu będzie miała blisko 19 tys. mkw. Projekt zaprezentuje nową jakość na warszawskim rynku i zlokalizowany będzie w Łomnej pod Warszawą, w pobliżu drogi krajowej nr 7, 22 km od centrum miasta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl