Usługa click&collect w sklepach Żabka i Freshmarket rozszerzana na cały kraj

zabka-sklep

Poczta Polska udostępniła kolejne 600 punktów odbioru przesyłek w ramach usługi click&collect. To efekt rozwijającej się współpracy z siecią sklepów Żabka i Freshmarket.

Rozpoczęta w listopadzie współpraca Poczty Polskiej z Żabką i Freshmarket jest rozszerzana z każdym miesiącem. Pierwotnie do sieci punktów odbioru weszły sklepy w Warszawie i wybranych miejscowościach województwa mazowieckiego. Cały czas sieć jest rozszerzana o kolejne sklepy zlokalizowane w całej Polsce.

Ogólnopolska sieć click&collect

Usługa będzie sukcesywnie rozwijana, aby docelowo była dostępna w niemal 5 tys. sklepów obu sieci w całej Polsce.

– Preferencje zakupowe Polaków zmieniają się. Nikogo nie dziwi już możliwość opłaty rachunków w sklepie czy doładowanie telefonu. Nasi klienci są zapracowani i zabiegani, często nie są w stanie odebrać paczki do godz. 20.00 i oczekują rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie. Możliwość odbioru paczek realizowanych przez Pocztę Polską w naszych sieciach, to olbrzymie ułatwienie dla naszych klientów, wpisujące się w ideę  formatu sklepu convenience – uważa Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.

– Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi – dodaje  Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo-odbiorczych w Poczcie Polskiej.

Nowoczesne płatności w sklepach Żabka i Freshmarket

Żabka i Freshmarket to jedne z największych polskich sieci typu convenience – na terenie całego kraju mają już ponad 4,9 tys. punktów. Tego typu obiekty to coś więcej niż sklepy – to także małe lokale gastronomiczne, czy miejsca odbioru przesyłek pocztowych, dlatego zdobywają coraz większą popularność wśród Polaków. Obecnie wspólnie z Polskim Standardem Płatności, sieci Żabka i Freshmarket zachęcają klientów do korzystania z nowoczesnych, bezpiecznych form płatności, bez konieczności noszenia ze sobą gotówki lub karty płatniczej.

– Żabka i Freshmarket to jedne z najpopularniejszych sklepów w Polsce, które dostępne są zarówno w małych, jak i w dużych miastach. Chcemy aby wszyscy klienci robiący tam zakupy, mieli szansę płacić BLIKIEM i przekonać się jaki jest wygodny i bezpieczny. To bardzo ważny element popularyzacji systemu płatności BLIK – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl