LPP stawia na Pasaż Grunwaldzki

LPP, największa i najbardziej dynamicznie rozwijająca się marka odzieżowa w Polsce, zaprezentowała nową, powiększoną odsłonę dwóch salonów Cropp i House, obecnych od dawna w Pasażu Grunwaldzkim. Dołączyło do nich najmłodsze dziecko LPP, marka Sinsay.

Salony marek Cropp i House, do tej pory znajdujące się na poziomie -1, przeprowadziły się na poziom +1, gdzie podwoiły wynajmowane powierzchnie: Cropp do 518 mkw.,
a House – do niecałych 500 mkw. Na tym samym poziomie, na powierzchni 540 mkw. otworzył się Sinsay, zamykając w ten sposób „wielką piątkę” LPP. W Pasażu znajduje się także salon Reserved z najnowszą koncepcją wnętrza salonu oraz Mohito.

Obecność wszystkich marek grupy LPP, jak podkreśla zarząd obiektu, potwierdza, że Pasaż Grunwaldzki jest jednym z wiodących na wrocławskim rynku centrów handlowo-rozrywkowych. Klient Pasażu jest lojalny, ceniący lokalizację w centrum miasta, gdzie łatwo można dojechać zarówno samochodem, jak i komunikacją publiczną.

Nowa odsłona salonów LPP w Pasażu Grunwaldzkim

W nowych salonach zastosowano najnowsze rozwiązania projektowe – salony kuszą otwartością od wejścia. Witryny są przejrzyste, jasne, przejścia pomiędzy meblami są szerokie, towar ułożony jest w sposób intuicyjny, wszystko to w duchu budowania „shopping experience”. Współczesny kupujący jest bardziej wymagający, oczekuje wyjątkowej obsługi i jednocześnie intuicyjnego, sprawnego poruszania się po sklepie. Przemyślane, wyznaczające trendy salony LPP dokładnie wpisują się w profil klienta Pasażu Grunwaldzkiego – nowoczesnego, podążającego za nowinkami technologicznymi, oczekującego obsługi na wysokim poziomie.

– Zmiana lokalizacji Cropp i House była efektem starannie przemyślanej strategii układania tenant-mix w naszym projekcie. Każdemu najemcy przyglądamy się indywidualnie i staramy się tworzyć optymalne środowisko do stałego wzrostu odwiedzalności oraz obrotów. Relokacje, powiększenia lokali czy nowe odsłony sklepów z najnowocześniejszymi projektami wnętrz to niezbędne zmiany wpływające na zwiększenie atrakcyjności miejsca – mówi Marek Gładki, Dyrektor działu Leasing & Asset Management w EPP. Cieszymy się, że LPP, właściciel najpopularniejszych marek odzieżowych w Polsce, wybierający najlepsze lokalizacje, postawił na Pasaż Grunwaldzki. Trudno o lepszy dowód zaufania ze strony najemcy – dodaje.

Powiększone i nowocześnie zaprojektowane salony LPP to nie jedyne zmiany w Pasażu Grunwaldzkim. Już wkrótce rozpocznie się przebudowa wnętrz, zaczynając od korytarzy po zupełnie wyjątkową strefę restauracyjną, która jeszcze lepiej odpowie na potrzeby Wrocławian.

200 sklepów w ofercie Pasażu Grunwaldzkiego

Pasaż Grunwaldzki, zlokalizowany w samym sercu Wrocławia, jest ulubionym miejscem zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówką wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Szeroki wybór znanych marek, bogaty kalendarz imprez i atrakcji – to wszystko sprawia, że Pasaż jest idealnym wyborem na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, strefa food court z restauracjami, kawiarniami oraz niezwykłym widokiem na miasto, a już od maja klienci Pasażu będą mogli ponownie korzystać z nowoczesnego klub sportowego znanej i bardzo popularnej we Wrocławiu sieci Fitness Academy. Obiekt należy do EPP.

EPP to spółka notowana na dwóch giełdach w Johannesburgu i Luksemburgu, działająca według formuły REIT i inwestująca w sektorze nieruchomości, zwłaszcza nieruchomości handlowych i biurowych na terenie całej Polski. Zdywersyfikowany portfel aktywów spółki obejmuje 18 projektów handlowych oraz dwa obiekty wielofunkcyjne w budowie i 6 projektów biurowych. Budynki zlokalizowane są w 18 największych miastach Polski o silnej gospodarce i wysokiej sile nabywczej, a także atrakcyjnych dla międzynarodowych inwestorów. Celem EPP jest stworzenie w Polsce największej, generującej przychody, platformy rentownych aktywów handlowych przynoszących wysokie stopy zwrotu swoim akcjonariuszom.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl