MAX Premium Burgers wyróżniony tytułem SCF Food and Beverage Newcomer 2018

MAX Premium Burgers

Debiut szwedzkiej sieci restauracji MAX Premium Burgers został doceniony w plebiscycie Retailers’ Awards. Marka otrzymała statuetkę w kategorii Food and Beverage Newcomer Shopping Center Forum 2018.

– Każda nagroda jest dla nas ogromną motywacją. To uhonorowanie ciężkiej pracy wielu osób zatrudnionych przede wszystkim w Polsce. Cieszymy się, że jakość premium, którą zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, jest doceniania również na tutejszym rynku” – komentuje Richard Bergfors, CEO MAX.

MAX Premium Burgers to szwedzka sieć restauracji z pięćdziesięcioletnią tradycją. Jesienią 2017 roku, w Galerii Dominikańskiej został otwarty pierwszy lokal w Polsce. W tym roku MAX zamierza otworzyć restauracje w Gdańsku i Warszawie, następnie planuje ekspansję na Śląsk. Zgodnie ze strategią sieci, firma chce otworzyć przynajmniej 200 restauracji na przełomie najbliższych 10 lat. W przyszłości MAX będzie rozwijać się w Polsce stawiając własne lokale, ale także korzystając z modelu franczyzowego. Jednakże pierwsze restauracje mają ustalić standardy obsługi klientów oraz jakości przygotowywanych burgerów.

MAX doceniany przez Polaków

To już kolejna nagroda, którą mogą pochwalić się właściciele restauracji. Wcześniej sieć została uhonorowana godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017. Na koncie MAX pojawiły się także nominacje w plebiscytach CEE Retail Real Estate Awards i Eurobuild Awards. Firma została doceniona również przez konsumentów. W grudniu 2017 roku Frisco – flagowy burger sieci wygrał w ślepym teście smaku, przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Millward Brown, pokonując kanapki: Big Mac z McDonald’s oraz Whopper z Burger King. Smak i jakość burgerów MAX zostały  także wyróżnione, wygrywając test smaku przeprowadzony przez portal Fakt24.pl.

MAX Premium Burgers to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. Obecnie sieć zatrudnia ok. 6 tys. pracowników w 130 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski, Egiptu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2017 r. wyniósł 310 milionów euro.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY