Rozbudowana Dekada Grójec skomercjalizowana w 100 proc.

Spółka Dekada SA realizuje rozbudowę centrum handlowego w Grójcu. W nowej części Dekady Grójec pojawią się m. in. Jysk, Szachownica, Takko Fashion oraz powiększony sklep Martes Sport.

Ostatni wolny lokal na dobudowanej powierzchni zajął sklep marki Smyk, oferujący szeroki wybór zabawek, akcesoriów oraz ubranek dla dzieci. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Otwarcie rozbudowanej Dekady Grójec w połowie roku

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to nowoczesne centrum handlowe przystosowane do szybkich i wygodnych zakupów, liczące obecnie 5,7 tys. mkw. GLA. Po rozbudowie obiekt osiągnie łączną powierzchnię najmu 8,7 tys. mkw., a ilość dostępnych lokali wzrośnie z 17 do 23. Otwarcie powiększonego obiektu zaplanowano w połowie 2018 roku.

– Sieci, których sklepy dołączyły do grójeckiego obiektu reprezentują najbardziej rozpoznawalne marki w swoich segmentach, a coraz bardziej zasobne portfele Polaków sprawiają, że są oni skłonni do większych wydatków na tego typu asortyment. Jesteśmy przekonani, że obecność nowych marek zapewni klientom Dekady Grójec jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, a najemcom miejsce handlu o wysokim potencjale sprzedażowym – komentuje Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Oferta handlowa Dekady Grójec

W powiększonej Dekadzie Grójec oprócz marki Smyk, która zajęła lokal o powierzchni 260 mkw. pojawi się również Jysk – międzynarodowa sieć handlowa, proponująca klientom bogaty asortyment z segmentu wyposażenia domu (1180 mkw.), niemiecka sieć dyskontowa Takko Fashion (ponad 460 mkw.) oraz popularna polska marka odzieżowa Szachownica (ponad 400 mkw.). Na zmianę lokalu zdecydowała się marka Martes Sport, oferująca szeroką paletę produktów sportowych, która przeniesie się do salonu większego niż dotychczas przez nią zajmowany, o metrażu wynoszącym 650 mkw. Nowi najemcy dołączają do takich brandów jak m. in.: Biedronka, Rossmann, Pepco, Empik, Diverse, 50 Style, KiK, Quiosque, CCC czy Media Expert.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Wszystkie obiekty działające pod szyldem Dekada zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum na stoisku BOIG.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.