Interaktywna instalacja rozpyla zapachy w największej galerii na świecie

Swoim wyglądem przyciąga uwagę i przede wszystkim ładnie pachnie. Interaktywna instalacja rozpylająca zapachy właśnie zadebiutowała w The Dubai Mall.

Za połączenie perfum i technologii na Bliskim Wschodzie odpowiada firma Netizens. To pierwszy dom produkcyjny z Polski, który zdobył zaufanie grupy Emaar – właścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami – Sign Works i agencją kreatywną Centdegres – firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.

– Bardzo chcielibyśmy stworzyć podobne rozwiązania również w Polsce. Są na to duże szanse, ponieważ pojawiły się już wstępne zapytania zarówno od zarządców galerii, jak i od konkretnych najemców. Jesteśmy przekonani, że zapachowa instalacja sprawdzi się jako forma promocji również nad Wisłą – mówi redakcji Retailnet.pl Adrian Leks, PR & Marketing manager w firmie Netizens.

Zapach i technologia

Instalacja Spring Fragrance to pełen kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue, tuż obok butików Armani i Louis Vuitton. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką.

Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencję zarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.

Netizens jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla agencji interaktywnych, startupów oraz klientów, którzy stawiają na innowacje w marketingu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl