Teletorium wprowadza wirtualnego sprzedawcę

Teletorium, wirtualny sprzedawca

Sieć Teletorium specjalizująca się w sprzedaży akcesoriów GSM wprowadza do sieci sprzedaży innowacyjne rozwiązanie rewolucjonizujące standard obsługi klienta pod nazwą „Wirtualny Sprzedawca”.

– Projekt „Wirtualny Sprzedawca” pozwala na obsługę klienta bez udziału pracowników. Umożliwia on dokonanie zakupu nawet wtedy, gdy w lokalu lub na wyspie nie ma sprzedawców. Formuła ta zakłada opcję odbioru towaru w domu lub w wybranym sklepie w czasie, kiedy będzie otwarty. Wdrożenie projektu silnie wpisuje się rozwój kanału e-commerce, do którego klienci Teletorium przyzwyczajają się i przechodzą coraz chętniej. Jest to również konkretne rozwiązanie problemu sprzedaży w dni wolne od handlu, które zaimplementować można w różnych obiektach użyteczności publicznej. Dzięki temu pomysłowi Teletorium staje się bardziej dostępne dla klienta detalicznego i ze względu na innowacyjność wyjątkowo atrakcyjne dla wynajmujących, poszukujących do swoich miejsc oryginalnych rozwiązań generujących traffic – mówi dla Retailnet Marek Kaczmarek, Członek Zarządu Teletorium.

Pomimo, iż „Wirtualny Sprzedawca” po raz pierwszy został oficjalnie zaprezentowany zaledwie kilka tygodni temu podczas targów zorganizowanych przez spółkę Teletorium, miał już okazję realnie zadebiutować w biznesie. Jako pierwsi z jego ofertą zapoznać się mogą mieszkańcy Wrocławia. W jednym z centrów handlowych zainstalowana została wyspa z e-kioskiem, wyposażonym w aplikację „Wirtualny Sprzedawca”.

– Jakość obsługi, jaką oferuje to rozwiązanie, wpływa bezpośrednio na poprawę wskaźników sprzedażowych takich jak konwersja i średnia wartość paragonu, zwiększając tym samym rentowność punktu. Aplikacja cieszy się dużym zainteresowaniem przede wszystkim ludzi młodych, dla których obcowanie z nowymi technologiami to „chleb powszedni”. Co ważne, intuicyjne działanie „Wirtualnego Sprzedawcy” wzbudza pozytywne emocje także wśród osób starszych, często zaskoczonych łatwością obsługi aplikacji – podkreśla Marek Kaczmarek.

W ofercie e-kiosku znajduje się blisko dwanaście tysięcy produktów pogrupowanych w kategorie lifestylowe – biznes, sport, hobby, social media, automoto. Sam proces zakupowy jest maksymalnie uproszczony i może zostać sfinalizowany nawet w ciągu kilku sekund. Już na pierwszym ekranie aplikacja prosi o wybór marki i modelu telefonu. Dzięki temu klient oszczędza swój czas – w kolejnych krokach widzi wyłącznie produkty pasujące do posiadanego telefonu.

Na kartach produktowych znajdują się dokładne opisy i wysokiej jakości zdjęcia. „Wirtualny Sprzedawca” umożliwia także porównywanie produktów, dzięki czemu w łatwy i czytelny sposób sprawdzimy różnice techniczne np. między power bankami czy ładowarkami.

Teletorium planuje wprowadzenie tego innowacyjnego systemu sprzedaży we wszystkich swoich ok. 240 punktach do połowy 2019 roku, zakładając jednoczesne wdrażanie kolejnych założeń projektu. Ciągłe udoskonalanie funkcjonalności „Wirtualnego Sprzedawcy” ma też na celu realne wsparcie retailowych działań franczyzowej sieci sprzedaży, co w rezultacie przekłada się na zadowolenie franczyzobiorców i klientów sieci.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.