Papa John’s rozwija się w stolicy

papa-johns-pizza

Pod koniec ubiegłego roku na warszawskiej Pradze zadebiutowała amerykańska sieć pizzerii Papa John’s. W maju 2018 firma uruchomiła kolejny lokal, tym razem na Ochocie. Jak wynika z planów spółki, w pierwszym etapie ekspansji powstać ma w Polsce ok. 20 lokali tej sieci.

Nowa pizzeria zlokalizowana jest na warszawskiej Ochocie przy ul. Grójeckiej 216. Całość ma 135 mkw. powierzchni. Design restauracji utrzymany jest w prostym i nowoczesnym stylu.

– Pizza to wciąż najchętniej zamawiane danie w dostawie w Polsce. Dlatego już wkrótce planujemy otwarcie kolejnych restauracji, w których warszawiacy będą mogli przyjemnie spędzić czas przy pizzy Papa John’s lub zamówić ją do domu. Już wkrótce planujemy uruchomienie kolejnych lokali. Do końca 2019 roku w Warszawie będzie ich łącznie około 20 – zapowiada Ewelina Rzedkowska, dyrektor zarządzająca sieci Papa John’s w Polsce.

Rozwój amerykańskiej sieci

Marka będzie rozwijana w Polsce w oparciu o system franczyzowy. Pierwsze restauracje, tak jak ta na warszawskiej Pradze, będą zlokalizowane przy ulicach. Firma nie wyklucza jednak otwierania punktów również w centrach handlowych. Docelowo poza Warszawą lokale amerykańskiej sieci pojawią się także w Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście czy Poznaniu.

Papa John’s to amerykańska marka z kilkudziesięcioletnią tradycją. Na całym świecie pod jej szyldem działa ponad 5 tys. lokali na 45 rynkach. Najwięcej lokali ma w USA oraz w Wielkiej Brytanii. Papa John’s International szuka obecnie potencjalnych franczyzobiorców w Paryżu, Francji, Niemczech, Belgii i Danii. Zanim Papa John’s pojawi się w Polsce, amerykańska spółka rozpoczęła swój biznes w Rosji i na Białorusi. Obecnie poza Polską rozwija się także w Kazachstanie i Kirgistanie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.