Szersza oferta gastronomiczna we wrocławskim N-Parku

N-Park, Wrocław, ul. Gagarina

Nowy lokal Domino’s Pizza został otwarty w maju w parku handlowym wygodnych zakupów N-Park we Wrocławiu. Wśród najemców centrum, o powierzchni najmu 2,6 tys. mkw., znajdują się m.in. Rossmann, Pepco, Kakadu, Bacówka Towary Tradycyjne i Fitness Academy. Inwestorem N-Parku, który został uruchomiony pod koniec 2017 roku, jest Napollo.

Na powierzchni około 115 mkw. swój lokal otworzył Domino’s Pizza. Koncept powstał w 1960 roku w USA i obecnie działa w 75 krajach, gdzie prowadzonych jest ponad 11 tys. pizzerii. Codziennie, na całym świecie, Domino’s Pizza dostarcza ponad milion sztuk pizzy. W Polsce marka istnieje od 2011 roku. W ofercie obok pizzy znajdują się również przystawki, desery i napoje.

Oferta handlowa wrocławskiego N-Parku

– N-Park przy ul. Gagarina to kameralny obiekt handlowy typu convenience oferujący wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. -Dzięki wprowadzeniu do centrum mody rodzinnej, akcesoriów, artkułów drogeryjnych, spożywczych, oferty hobby, fitness oraz gastronomii, N-Park świetnie wpisuje się w potrzeby mieszkańców okolicznych osiedli, którzy mogą tu nie tylko robić codzienne zakupy, ale również spędzić czas w ciągu weekendu – dodaje Dorota Beltrani.

N-Park przy ul. J. Gagarina 27, na Muchoborze Wielkim, to pierwsze centrum pod tą marką we Wrocławiu.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodne zakupy blisko domu, pn. N-Park w centrach miast do 100 tys. mieszkańców oraz  wielkich osiedli mieszkaniowych w aglomeracjach. Format N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

Wszystkie projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.